Välkommen lördag!



Här hittar ni mig idag! Katarina Bangata fylls med loppisbord och det vore ju dumt att inte
ta en tur bland borden. Solen skiner, en fin sensommardag väntar, kanske den sista för i år.
I kväll grillar vi, dricker gott rött vin och sitter ute och äter. Till dessert väntar en ljuvlig
fudgebrownie a'la 7-Eleven som jag bakade igår. Tänka er att jag fann ett recept som
liknar orginalet väldigt mycket -både roligt och farligt ;-)

Ha nu en trevlig lördag mina vänner som besöker mig. Ni finns ser jag men lämnar
sällan avtryck. Helt OK då jag själv minskat mitt kommenterande nu i sommar!

Kram


Kommentarer
Postat av: AnneMarie

Hejsan!

Ville ge mig till känna lite! :-)

Jag har följt din Blogg lite av & till sen drygt 1 år, konstigt att jag aldrig tagit mig tiden att skriva något inlägg tidigare... Men bättre sent än aldrig! :-) Gillar din blogg & roligt att få ta del av fina bilder, inredning, recept osv. Har testat ett kakrecept flera gånger, en kaka som görs i långpanna med smuldeg överst - sååå god! Tack för det! :-)

Gissar att vi är i princip årsgamla, jag är född -66. Ha nu en riktigt skön sensommar lördag! Här är också varma vindar - härligt det!



Hälsningar

AnneMarie i Karlstad

2011-08-27 @ 13:06:54
Postat av: Ann-Louise

AnneMarie:

Vad skoj att du lämnade ett avtryck!! Räcker med ett sådant och det blir så mycket roligare att skriva.

Idag har vi en underbar dag i sthlm och jag har fått gå på loppis i 3 timmar och sen ätit ute på mysigt ställe! Skönt att ni också har en fin dag idag, men skiner inte solen alltid i Karlstad? ;-)

Håller med dig om att smulkakan är supergod och håll utkik, snart kommer ett galet gott recept på brownie!



Ha en fortsatt trevlig helg!!

Kram från Ann-Louise

2011-08-27 @ 16:31:25
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Cia

Min bror och sambo var också på bondens loppis. Hörde att det var populärt med mycket folk där.

Jag och min man har istället farit runt och letat ny bil. Vi har haft en gammal Renault som vi fick överta men nu har den gett upp, växellådan gick sönder och vi vill inte lägga pengar på att fixa det (eftersom det skulle kosta i prinip lika mycket som bilen är värd :-) ) så det blir tyvärr skroten för den. Nu har vi tittat lite på Toyota och Volkswagen och ska kolla några fler märken imorgon. Svårt med såna stora investeringar när man som jag har svårt att bestämma sig ;-), men vi ska nog komma fram till nåt till slut.

Ha en fortsatt bra helg!

Kram

Cia

2011-08-27 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0