Vintagegreen





                                      Vintagegreen plus bling bling


Hej hopp!!

Måndagen avklarad och i morgon kommer alla elever till skolstart, känns
alltid lite speciellt så här kvällen innan. Man undrar hur de haft det, mår
alla bra och har en viss förväntan över den kommande terminen. Att man
sen inte är helt färdigplanerad får man lämna så länge för man vet att i
slutänden fixar sig det med. Snygga naglar har jag iallafall och det är ju
mycket värt för välbefinnandet ha ha!

Denna vecka lär nog ta musten ur en direkt då man är ovan, men på torsdag
väntar något skoj! Då ska jag till Konserthuset och en Sing Along kväll med
Filharmonikerna och Peter Jöback! Har aldrig hört talas om något sådant men
tror det kan bli superskoj! Någon som vet mer?

Nu tillbaka till de galna Hollywoodfruarna...Gunilla...hur blev hon sån....HELP!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag måste ha missat nåt...?? Läste även hos Anna om den här Gunilla, så det känns som att jag måste kolla in Beverly Hills fruarna. De enda fruarna jag tittat på är Jerseyfruarna och de är inte riktigt kloka de heller... Ha en fin vecka, söta du!!



Katja

2011-08-23 @ 21:49:50
URL: http://www.klorinhaxa.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vad skoj för dig ikväll med Peter Jöback!!! Vi planerar att åka till London i vår och se honom som

Phantom i Phantom of the opera. Vore ju så roligt!



svar- ja det verkar var så olika för olika personer vad som hjälper och hur länge det håller i sig efteråt. Tur i alla fall att det inte är för evigt!!!



Jag sms såklart sen!



Kram



Jessi

2011-08-24 @ 17:03:39
Postat av: Anonym

svar- 3 månader sen färgade sist!

2011-08-24 @ 17:06:23
Postat av: Bella

Fina naglarna blev! Den här gången också :)



Så kul det låter med konserten, du måste skriva och berätta imorgon hur den var och så hoppas jag att du haft en bra start på veckan på jobbet!



Kraaam Bella

2011-08-24 @ 19:09:43
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anonym

svar- Tack! Det hoppar och tror vi med.

Stor KRAM!



Jessi

2011-08-24 @ 19:10:47
Postat av: Petra

Fina naglar.

Ja dessa galna fruar:)Fast det är svårt att inte titta,man får sig ett gott skratt.

Ha en toppenkväll,trevlig blogg jag hittade till:)

2011-08-25 @ 21:31:23
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0