Mina favoriter från Sephora



Jag har fastnat för Sephoras egna makeup och köper upp ett litet
lager varje gång jag reser till ett land där de säljs. Köpte detta nu i
Milano.Fastnade för flera år sen vid deras läppstift som är väldigt
sköna på läpparna utan att vara för torra eller för kletiga!

Mina favoriter heter:

Matifying compact powder - Cool cognac R40
Hydrating powder blush - Healty rose 09
Eye pencil - Chocolate 05
Lip Attitude Glamour - Poetic Pink G07
                                  - Mauve Emotion G09
                                  - Red Flirt G13

Ja som ni märker så älskar jag läppstift och ska nu till jul och nyår
prova den nya färgen Red Flirt. De andra färgerna är mer åt det rosa
hållet.

I morgon ska vi i mitt arbetslag ut efter jobbet. Det blir middag och
krogen skulle jag tro även om jag inte riktigt fattar hur jag ska orka nu
men jag älskar ju att gå ut så det blir nog bra! Kom just på att jag uttryckt
att vi ska slå klackarna i taket och så vidare......kostar på att vara stor i
munnen ;-) Har tyvärr en släng av nackspärr sen i går som irriterar mig,
men jag hoppas det är bättre i morgon.

Önskar alla en god natt och en bra torsdag!!
(Har inte denna vecka varit onödigt lååång???)

Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Älskar Sephoras smink jag med!

2011-12-15 @ 01:47:15
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

Jag älskar Sephora, gissa om jag har stort behov av att kommma dit, över ett år sen sist!!! Så i vår när vi reser bort måste jag se till att det finns sephora i närheten så jag kan fylla på lagret!



Många kramisar och hoppas du har det skoj ikväll, känner jag dig rätt så kommer du ha en toppenkväll! (hoppas nackspärret ger med sig)



jessi

2011-12-15 @ 10:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0