Dan före Dan före Dopparedan


                                                              Tomten har flyttat in


Oj vad det fixas här hemma idag. Slår jag inte in julklappar, så dammtorkar
jag eller sätter nya Liljeholmens ljus i ljusstakarna. Bröt en lång tradition idag
med då jag kokade skinkan en dag för tidigt....Jag har alltid gjort det kvällen
innan julafton när mamma kom, men varför vänta till sista sekunden nu när hon
inte kommer mera. Tror det blir en skinksmörgås med stark senap på i kväll :-)

Just nu ligger revbensspjällen i ugnen och är strax klara och i morgon bakar jag
havrekexen som jag gjort degen till i kväll. Sen får julen bli hur den vill men jag
är klar i allafall!!

Känner mig trött idag men tror det är för jag slappnar av och taggar ner inför julen.
Ska försöka ta det lugnt och njuta av varje dag, inte stressa för att saker ska hända...
men om jag känner mig själv rätt så brukar jag bli uttråkad snabbt ha, ha!

Go kväll på Er!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bella

Så skönt med jullov!! Låter som du har full koll på alla julbestyr, skönt :)



Vill passa på att önska dig en riktigt GOD JUL idag då svärmor kommer imorgon så då blir det inte mycket datatid. Hoppas du får en riktigt fin julhelg och skön ledighet och att tomten kommer med många fina klappar till dig!



Många goa julkramar Bella

2011-12-22 @ 21:07:43
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Marie

Hoppas du har varit snäll i år, så det står ditt namn på många av paketen!

En riktigt God Jul till dig och de dina, hälsa W!

Kram♥

2011-12-22 @ 21:42:57
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0