Vackert kurvig


Vackert kurvig är denna ljuskandelaber i silver och påminner om de
fina av Georg Jensen. Innan jag har en sån i min ägo får denna lysa
upp min tillvaro på sideboarden i vardagsrummet. Köpte den på Jysk!!


Har den sista tiden börjat gilla de silverfärgade inredningsdetaljer som
finns och har spanat runt i butikerna efter lämpliga ting att pryda hemmet
med. Köpte även ett litet stjärnfat på MIO idag och är ute efter
krukor
i silver liknande de som DAY Home har i sin kollektion. Nån som vet var
man kan hitta billigare varianter?


God kväll!
Ännu en dag i slowmotiontempo i rosa huset. Har egentligen inte fått mycket
gjort idag med tanke på hur många timmar en dag har, men äntligen har Oscar
fått upp lite tavelhyllor och gitarrhållare på väggarna. Vi har tillsammans skruvat
upp dem fast det tar emot att göra hål i de ganska nymålade väggarna. Resultatet
blev dock väldigt bra och rummet mer ombonat.

Konstigt det där hur man fungerar, ju mer jag har att göra desto mer får jag gjort
och dagar som dessa blir det lite gjort...antar att jag behöver vilan mer än vad
jag vill erkänna. Kan få lite ångest på kvällarna och tycker dagen "gått till spillo"
fast jag borde njuta av lugnet! Att jag sen tvättat en hel del maskiner idag och
fått tomma tvättkorgar räknas på något sätt inte tycker jag fast det är fel tänkt.
I morgon ska jag försöka gå igenom min garderob om inte annat för att få lite
ordning i högarna.

Nu fokus på JuniorVM i hockey som visas på tv. Oscars kompisar är uttagna och
spelar borta i Canada just nu. Tänk att de små grabbarna man följt länge blivit
så stora och duktiga!!

Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fin den är, bra med lite billigare inredningstips! Önskar dig ett gott nytt år!

Kram från Karlskrona!

2011-12-29 @ 14:04:49
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh så fin!!

Har du köpt den i någon butik eller på ett inredningsparty?

kram

2011-12-29 @ 18:43:57
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Marie

Ok, då vet jag en som tar vägen förbi JYSK i morgon! för jag gillar också silvriga ting.

kram

2011-12-29 @ 21:15:01
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Lycklig mormor

Hej!!!

vart har du köpt den underbara kandelaber?Gott Nytt År o tack i för hand kram:)

2011-12-31 @ 12:18:05
Postat av: Ann-Louise

Lycklig mormor:



Visst är den fin!

Jag hittade den på Jysk strax före jul för 100:-

Ett riktigt fynd med andra ord :-))



Gott nytt år till dig och stor Kram!

2011-12-31 @ 15:03:02
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0