Blåsippan ute i........


                        ♥ Jag älskar det enkla - det slitna - det spirande ♥



....nja inte riktigt men visst får man en riktigt härlig feelgood-känsla av den fina
blomman maken kom hem med idag! Såg den redan förra tisdagen när jag var på
väg till Anna på chokladprovning men hann inte stanna för att köpa. Påtalade detta
hemma och bad den som hade vägarna förbi köpa den och idag kom den! Den är
nu placerad på ena köksbänken och ger mig hopp och längtan om våren!



Redan onsdag imorgon och sen bara torsdag och fredag kvar innan det är helg igen;-)
I morgon ska vi till Nacka på hockeymatch och passar då på att gå en sväng i Forum
Nacka också. På torsdag ska jag till min tandläkare och sen kommer syster hit för att
få en klippning då hon vill vara fin till helgen. Ska bli kul att träffa henne då det var ett
tag sen vi sågs! Gäller att ha små roliga saker att göra då dagarna annars försvinner
i ett töcken dessa tråkiga veckor om året. Om en månad exakt laddar jag för att åka till
LONDON! Om jag längtar? Gissa?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken fin, man får verkligen vårlängtan men snart snart är den här :)

Förstår att du längtar till London, precis som jag längtar till Norrköping och visst finns det en likhet med dessa resor ;)



Hoppas det är bra med dig

Kraaaam

2011-02-01 @ 20:13:25
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Helt rätt inställning tycker jag att ha små trevliga inslag under veckorna, extra viktigt denna tiden på året! Men nu är det ju redan februari och i mitt huvud så börjar våren första mars (ja, jag vet att det inte så ofta överensstämmer med verkligheten...) så snart är det minsann vår igen!!! Jihoooo :-D



Ha en skön kväll & onsdag, kramar!!!

2011-02-01 @ 20:27:56
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Bella

ååh, vilken fin, nog får man vårlängtan när man ser den :) Du gör verkligen helt rätt som fyller dagarna dessa tråkiga veckor med små trevlig inslag.



London låter ju superkul, förstår att du längtar :)



Ha nu en mysig onsdagkväll vännen



Kramar Bella

2011-02-02 @ 21:20:43
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: cecce

Vilka underbara vårbilder! Inte annat än att man längtar till våren.

Men först sportlov!!

Jag längtar!



Vad kul att resa till London! Själv har jag fortfarande inte kommit dit!



Kramar!

2011-02-02 @ 22:42:05
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: cecce

Läste nyss din kommentar! Vi har lov vecka 8! Ser fram emot den:-)

Kram igen!

2011-02-02 @ 22:47:27
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0