En kväll på stan





                                        70-talsshowen förevigad med min mobil!

Härligt drag på Golden Hit's igår och gud så duktiga de är som sjunger och showar mellan de serverar maten och fyller på vin i glasen! Bubblet vi beställde in före maten serverades av Richard Herrey himself, förmodligen för att vi var det enda roliga "tjejgänget" där just då, och hans roll var nog att charma oss. Han lyckades nästan ;-)

Lördagen har ägnats åt städning, butiksmarathon och hockeymatch. Snabbt hem och slängde ihop en pasta med lövbiff i krämig parmesan och vitlökssås som vi åt till Melodifestivalen. Gillade Shirley's änglar så jag hoppas de går vidare i andra chansen, men de kan få det tufft mot Pernilla Andersson tror jag.

Nu Downton Abbey! Älskar gamla engelska dramaserier!

KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Det låter som du hade en rikigt trevlig kväll och visst är det härligt med duktiga sångare och dansare som brinner för att stå på scenen!



Hoppas du får en skön söndag och att ni har lika härligt väder uppe i Stockholm som vi har här på Västkusten idag! Kallt är det, men soligt och klarblå himmel :)



Kramar Bella

2011-02-20 @ 10:22:56
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Carolines hemligheter

Låter som en toppenkväll i fredags!!! Skönt att avrunda veckan med vänner, mat, underhållning och dans :-)



Ang. fadäsen med husvisningen idag (jag var så fruktansvärt besviken att jag ville dra täcket över huvudet i ett år eller två...) så åker vi på omvisningen imorgon och hoppas att vi kan göra en bedömning utifrån den! Känns ju dock inte så bra att köpa ett hus man inte sett i dagsljus... Tanken var att Jimmy och hans mamma (som är mäklare) ändå skulle åka imorgon men nu får vi göra det bästa möjliga av situationen. Tror det var rätt bra tryck på visningen idag så priset drar ju säkert ändå iväg...



Stor kram och ha en bra start på veckan!!!

2011-02-20 @ 20:42:02
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: cecce

Ser ut och låter som om ni haft en riktig helkväll:-)

Så kul!!

Känns som om det snart är dags för ett Stockholmsbesök!:-)



Kämpa på en vecka till nu! Jag inleder nu mitt sportlov och jag kan inte säga annat än att det ska bli skönt!!



Kramar

2011-02-20 @ 23:01:39
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: jessi

Det ser ut som ni hade en toppenkväll, härligt!



många måndagskramar till dig!

2011-02-21 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0