Tjejkväll




Laddar som bäst för en helkväll på stan med tjejerna. Lena
anlände från Bryssel igår och har besökt frissan och annat
under dagen. Nu väntar uppfräschning och frisyrfixande.
Tror jag ska våga håret ikväll, brukar kännas bra när jag
gör det och det håller så bra så jag kan koppla av.

Trerätters, gott vin, 70-talsshow och en massa tjejsnack är
precis vad jag behöver ikväll. Har varit en lång vecka och
denna helg känns behövlig!!
Tittar in till er i helgen, har inte hunnit det så mycket i veckan!


Trevlig kväll alla fina!!

Kram från Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har varit på Golden Hits ett antal gånger och aldrig blivit besviken. God mat och skitbra underhållning, mer kan man inte önska:)

Hoppas ni får en helt perfekt kväll!

Kram♥

2011-02-18 @ 16:54:50
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: marita/norrland

Ha en jättetrevlig kväll. Underbart att få följa din blogg. kramar från -30 g som får hålla oss inomhus pga kylan

2011-02-18 @ 23:02:55
Postat av: Ann-Louise

Marita:

Tack, jag hade det jätteskoj! Ja vad kallt det är överallt. Jag tyckte 23 grader var kallt som vi hade i natt, men 30 grader är ju värre!



Kul att du följer min blgg ocg gillar den. Det är sånt som får en att fortsätta skriva. Blir lite nyfiken på var i Norrland du bor? Jag är ju från Ångermanland själv.



KRAM och trevlig helg!

2011-02-19 @ 10:47:01
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: marita

Hej

En mil utanför skellefteå,västerbotten.

Idag har vi sol och bara minus 15, känns underbart efter den långvariga kylan.

Kram och ha en härlig helg.

2011-02-19 @ 12:29:00
Postat av: Susanne

Så du var vaken sååå länge, det orkar jag inte längre ;)

Ni måste ha haft en jättetrevlig kväll då, kanske lite seg idag eller???

Cecce och jag har planer på en Stockholmtripp snart, kanske kan vi träffas :)

Hoppas du ha en mysig kväll



Kramen

2011-02-19 @ 18:56:36
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0