Friday


               Årets andra semla slank ner idag med en god latte till!


Så var det då bara en helg kvar av det långa jullovet...hur gick det till? Jag som gjort allt för att förlänga det genom att vara uppe halva nätterna ;-) Nu kommer det bli jobbigt att komma i fas igen då jag säkert kommer fortsätta vara vaken om natten utan att kunna sova på morgonen. Snart ringer väckarklockan igen. Men vi tar det i smådelar och vecka 9 är det ju sportlov igen!

Dagen har hittills innehållit lite hårtoning, brynfärg och annat för att fräscha upp det som går, en tripp till Farsta Centrum på lite butiksspan och semleinköp och sen en stunds lektionsplanering. I kväll ska jag se premiären på "Let´s Dance" i min ensamhet. Inomhusfotboll och hockeymatch +bowling står på övriga familjens schema, men jag trivs bäst under min korkek där jag kan lukta på blommorna.......;-)

KRAM och Gud så gott det är med semlor!

Kommentarer
Postat av: Far

Här har en stor del av dagen gått åt till att flytta på nederbörden. Vi fick ju en hel del i natt och det har snöat rätt så bra i dag med. Det har ju lovats oss mera och det är ju ingen oäven motion.

Ha en trevlig fredagskväll. Kram.

2011-01-07 @ 17:48:28
Postat av: Ann-Louise

Far:

Ta det lugnt när du skottar!

Önskar dig en fin kväll också!

Kramar

2011-01-07 @ 17:53:38
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Har du fipplat med bilden i PS?

Jag letar efter liknande funktion i Picasa men hittar inte.



Hoppas du får en mysig ensamkväll i TV-soffan!

Jag vill också se Lets Dance men det vill INTE Danne... Hmmm..



Kram o puss

2011-01-07 @ 19:49:24
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: cecce

Vilken fin vårbild!

Försöker hålla mej i från semlorna ett tag till:-)



SV: Jo...jag överlevde:-) Konstigt, men i samma stund man sätter foten i institutionen känns det precis som vanligt. Som om man aldrig haft något lov:-) Sen försov jag mej i morse och kom duktigt försent.

Ingen blev förvånad:-)



Har inte undervisat i musik på många år så det känns lite motigt...



Kollar också på Lets dance!

Kramar

2011-01-07 @ 21:22:21
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: jessi

Idag äter jag en semla till, mums vad gott!



Vad tyckte du om Let´s dance? Jag gillade Figge

bäst, han var charmig, begåvad och hade känsla.



Kissekatterna är riktiga charmörer, så härligt att ha dem här hemma!



Många kramisar och lycka till på jobbet imorgon!

2011-01-09 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0