Jobbar hårt....




...så här i början. Var det så här segt innan jul också? Säkert men jag har ingen tid över känns det som och alla möten äter upp min planeringstid. Därför ska jag sätta mig med matteböckerna nu och planera lektioner för några veckor framåt innan jag tar fram pärmen som det står "Revolutionernas tid" på för att planera ett Energitema.

Har ju jobbat min första tisdag på länge och därför inte fått någon sovmorgon idag så tröttheten grep tag i mig efter middagen och  jag har svårt komma i säng om kvällarna. Tror en latte kan behövas om jag ska hålla mig vaken!

Hörs en annan dag hoppas jag!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: jessi

Ja latte är bra när man är tröttis!

Förstår att det är skillnad att nu

jobba varje dag istället för ha en

pluggdag i veckan. Hoppas det går bra,

många latte får det bli! =) kanske

morotskaka till vore gott! (vi får

boka in möte någon dag du slutar

hyffsat o fika latte och gottis!)



KRAM



2011-01-11 @ 19:16:04
Postat av: Bella

Hmmm... vet inte vart min kommentar tog vägen, råkade trycka på någon knapp...



Skrev i alla fall att det känns som att alla är så trötta nu och om det beror på mörkret eller inte vet jag inte, men det känns som att man har sirap i både huvud och ben och jag hoppas att det kommer bli lättare att orka med när det blir lite ljusare ute...



Det är klart att det blir skillnad att gå till jobbet varje dag och inte få en dag hemma emellan, för även om du pluggat så har du kunnat styra din tid själv och kunnat sovit ett par timmar längre på morgon, hoppas du kommer in i det snart och får tid och ork att räcka till!



Kramar Bella

2011-01-11 @ 20:09:46
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Carolines hemligheter

Hoppas att du börjar komma in i vardagslunken lite nu, tror att det är näst intill oundvikligt att inte känna sig trött och att energin försvinner allt för fort så här i början på januari när solljuset verkligen inte finns i något överflöd...



Latte och morotskaka som Jessi tipsar om häröver låter mycket bra tycker jag och kanske en liten promenad på lunchen för att få lite ljus på sig i alla fall :-)



KRAMAR

2011-01-12 @ 13:53:51
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Zandra ☆

Kramar

2011-01-12 @ 17:01:45
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Emma

Jobba inte ihjäl dig min vän!!



Jösses så roligt att ni börjat med att smårenovera där hemma hos er : - ) Vad har ni börjat med? Spännande, lova att visa oss bilder sen ; - )



Klart vi ska komma till stockholm! Men gud vet när de blir ; - ) Det låter verkligen som en riktigt bra ide´att killarna får gå på fotboll! Där trivs dom som bäst! Hihi!



Försök nu att ta de lugnt & inte jobba ihjäl dig första veckan!!



MÅNGA KRAMAR

2011-01-12 @ 21:08:37
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Kikar in (igen) och önskar dig en skön onsdagskväll!



KRAMAR

2011-01-12 @ 22:08:56
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: cecce

Kunskapens korridorer...det lät vackert:-) Lånade uttrycket i dagens inlägg. Hoppas det är ok!



Känner igen mej i det du skriver. Oj, kastas rakt in i dimman..typ. Det är mycket nu som det så fint heter. Men det brukar ordna upp sig när man fått styr på planeringar och elever.



Kämpa på!!



Kram

2011-01-12 @ 23:56:16
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0