Öppna hyllor






                                                             KÖKSINSPIRATION


Nej, det blev ingen uppdatering igår på förra inlägget och det var nära att jag inte hunnit/orkat skriva idag heller.  Vet inte varför men min blogglust och ork har tagit en liten paus känns det som och kanske vore det bäst att jag tog det med, men jag vill ju gärna fortsätta min dagbok. Kul kunna gå tillbaka och läsa senare! Men bli inte ledsen över att jag är dålig på att kommentera -ni ska veta att jag läser era fina bloggar!! Behöver bara piggna till och känna våren tror jag!

Idag har jag fortsatt fixandet, diskandet och planerandet av köksinredningen. Vi har planerat in två öppna hyllor i köket efter att ha flyttat en del skåp och snart ska de på plats. Min dröm är att få till det som Leila Lindholm på dem, med en massa fina saker i härliga färger, men är rädd för att det ska sluta något för sparsmakat....surfar därför runt för inspiration! Köket ska vara välkomnande och lättillgängligt och alla ska kunna må bra där!

Nu ska jag ta och rätta några matteprov och diagnoser!

KRAM


Kommentarer
Postat av: cecce

Underbara köksbilder! Gillas!



Vi behöver sol...det är det som fattas!



kramar

2011-01-27 @ 22:08:21
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Tycker att typiska "Leila-kök" är heelt underbara så jag förstår dig! =)



Vilken härlig chokladprovning ni hade hemma hos Anna! Där skulle man varit med! Hoppas ni fick med er en välfylld och härligt chokladig goodiebag med er hem...



Jag håller absolut med dig om 9A! Programmet visar nästan bara upp elevens situation och vem kan ens tro för en sekund att ingen lärare försökt att göra någonting eller sätta in en åtgärd tidigare? Sen är det klart att alla lägger in en högre växel om en hel drös tv-kameror plötsligt dyker upp!



Man kan dessutom undra hur det gamla laget arbetar för att inte känna sig undanskuffade och utpekade som sämre lärare... Jag skulle nog tycka att det var väldigt jobbigt och någon "expert" plötsligt kom in och gjorde underverk med mina elever!



Ha en fin kväll! Kraam kraam

2011-01-27 @ 22:14:49
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: freja

åh! skulle oxå vilja ha ett öppen och pastelligt kök..

2011-01-28 @ 09:44:26
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Nu behövs SOOOL! Och värme, en utlandsresa hade suttit som en smäck!



Leila är söt som socker, fina färger och jag ser fram emot att se resultatet av ert kök :-)



Chokladprovningen hos Anna såg heeeelt underbar ut, åhhh vad jag hade velat vara med!



Kramis

2011-01-28 @ 09:55:05
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Leilas kök är ljuvliga.. man vill ju allt!

Tänk smegkylskåp, kitchen aid..



Du har mail!



KRAM

2011-01-28 @ 11:05:20
Postat av: Zandra ☆

Hoppas du får en fin och mysig helg.

Stor Kram

2011-01-28 @ 18:47:07
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0