Pastelliga detaljer





                     IKEA, Lagerhaus och Bolagret har fått besök idag.


Maken borrar i vårt nya fina kakel och jag har PANIK eller kanske ÅNGEST över att något ska gå fel.... Jag verkligen hatar alla dessa situationer som följer med när man gör om -att man ska göra hål i det hela och fina. Brukar oftast leva utan tavlor och annat, som lampor, länge efter att man målat eller tapetserat bara för att slippa må dåligt. Tänk om det blir fel!!! Dottern skrattar åt mig och känns väldigt avslappnad och tycker jag ska ta efter henne.....och det önskar jag med.

Sakta men säkert växer köket till och jag ska visa helheten då allt är klart och jag är hemma då dagsljuset är framme! Börjar till och med vänja mig över de olika vita nyanserna. Har nämligen sett hos andra att alla har så! Ingen har exakt samma vita nyans på vitvaror, luckor, bänkar, kakel osv. i sina kök!

Nu ska jag koncentrera mig på handbollen innan jag tar en sväng förbi köket och tittar till resultatet! I morgon kommer elektrikern och fixar med elen till oss!!

Önskar alla en fin söndagskväll och en fin måndag!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja visst är det läskigt att "borra"och "spika" i något alldeles nygjort!!

I bland tar det flera år innan något kommer upp på väggarna här hemma...för tänk om man ångrar sig eller det blir fel på något sätt.

Det ser i allafall jättefint ut hos er och jag väntar med spänning på att få se mera.

kramar

2011-01-30 @ 17:41:41
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: jessi

Härligt med våriga pastellfärger, man blir glad

av lite färg!



Du har mail!



KRAM

2011-01-30 @ 20:56:10
Postat av: Emelie

Åh vad härligt med alla pasteller! Det andas vår!!

Ska bli spännande att se det nya köket!

Kram på dig Ann-Louise!

2011-01-30 @ 23:09:23
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: jessi

svar- jag såg inte din första kommentar så var helt förvirrad.. vadå balkong, hur kan du se att jag sitter i en balkong så långt bort??? ha haa...



KRAM!



KRAM

2011-01-31 @ 12:52:35
Postat av: Zandra ☆

Tack söta!

Jo mina kollegor skrattar jag också med, så jag vet egentligen att jag kommer må bra av att träffa dem.

Och precis som du säger det är nog bara bra att blanda ut de :-)

Härliga vårkulörer du hittat till köket, jättefint!

Kramar fina du

2011-01-31 @ 20:16:06
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Bella

Ååh, så mycket fint du visar i härligt våriga pastellfärger :)



Jag är precis som dig när man grejat hemma och det ska borras, står med hjärtat i halsgropen och hoppas på att sambon inte har för bråttom, räknar fel eller slinter...



Ska bli så kul att få se det färdiga resultatet!!



Hoppas du haft en bra start på veckan



Kramar Bella

2011-01-31 @ 20:17:47
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: christin

Åh vad jag gillar de härligt pastelliga skedarna! Och allt annat fint som du visar ovan :) Tack för tipset i din blogg om butiken House doktor på PUB, jag var där i helgen och det var en fin butik med mycket skoj att titta på :)

2011-01-31 @ 20:27:23
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vad glad jag blir av dina färgglada bilder!



Borra i kakel är lite ångestladdat, hålen sitter ju där de sitter men nu tror jag att din make fick till det :-)



Hoppas allt är bra!

Många kramar

2011-02-01 @ 12:33:49
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: fia

Härligt våriga färger. Man blir så sugen på at vår pynta .

2011-02-01 @ 16:58:53
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0