Stilrent i svart

                     
                       
                              
                                     Nya matsalsstolar har flyttat in!



Dagens utflykt
blev inte så lång men vad gör det när utgången blev trevlig! Ni som följer bloggen vet att jag sålde våra vita "Myran"-stolar i veckan och var ute efter nya. Har spanat in mig på olika svarta vadderade stolar i skinnlook som jag kände skulle göra vårt "nya" kök rättvisa. Åkte och spanade idag och när vi av en slump ramlade över dessa fina så slog vi till.

Eftermiddagen har därför tillbringats med att skruva och montera, städa och fixa och nu är de på plats runt vårt vita Dockstabord. Det blev riktigt bra och mer av en loungekänsla nu, tror vi kommer vilja hänga mer där nu. Stolarna är så sköna, sittvänliga och mjuka och har ett skönt gung om man vill!

Nu längtar jag väldigt mycket efter måndag då fogningen av kaklet blir gjort, när vattnet kommer igång i diskbänken och hyllor och piff kan påbörjas! Gissa om det är bökigt att laga mat och sen ta rätt på disk och sånt när man måste till tvättstugan för att sköjla av......men sen blir det superkul!!

Ikväll blir det Chevré Chaud till middag och lördagsmys i soffan!

KRAM och ha en skön lördagskväll/ Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Marie

"Piffet" är absolut i särklass det roligaste sedan man renoverat!

Det blir väl bilder på det färdiga köket sedan hoppas jag?

Önskar även dig en härlig kväll!

Kram♥

2011-01-22 @ 19:10:44
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Cicci

Ert kök blir säkert supersnygg när det är klart. Snart är det bara det roligaste kvar, piffet.



Kramar

2011-01-22 @ 19:21:16
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jättesnygga stolar, me like :)



Kramar

2011-01-23 @ 09:08:00
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: jessi

Galet snygg stol i både färg o design!

Nu längtar jag ännu mer efter foton från

ert nya kök när allt är klart!



jag mailar mer om när vi skulle kunna ses!



KRAM

2011-01-23 @ 15:30:51
Postat av: jessi

nu har du mail!

2011-01-23 @ 15:45:58
Postat av: Fru Hurtig

Snygga, hoppas få se hela matplatsen sen. Kan inte bli annat än snyggt dock =) Kram och ha en fin dag!

2011-01-24 @ 09:13:42
URL: http://www.fruhurtig.blogspot.com
Postat av: Carolines hemligheter

Snygga!!! Skall bli så kul att se det färdiga resultatet snart :-)



Skoj att träffas imorgon, ser verkligen fram emot denna spännande (och smaskiga) aktivitet :-D



KRAMIS

2011-01-24 @ 14:04:32
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Emma

Stolarna ser ut att vara mycket sköna & dessutom skitsnygga i sin stilrena design!



Härligt att få ordning & reda i köket igen : - )



Köket är ju husets hjärta enligt mig så viktigt att man trivs där!



MÅNGA KRAMISAR

2011-01-24 @ 15:00:09
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Undrar bara vart du köpt stolarna...

Svar: Hej!De köpte jag på Jysk!
Ann-Louise

2014-09-24 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0