Födelsedagen




                                                                Småbåtshamnen

Så var man då ett år äldre och jag försöker alltid tänka att jag ska vara tacksam för att
jag fått leva ett år till. Det är ju inte alla förunnat även om det borde vara det i min
ålder. Tack alla som gratulerat mig, det värmer!

Födelsedagen tillbringades på en auktion uppe vid Västerbottens gräns med maken, pappa
och min bästa barndomsvän och hennes föräldrar. Lena bor i Bryssel annars men är också
hemma på semester. Sedan väntade grillat och jordgubbsfrossa och en del rosé. Lena och
jag satt och skvallrade en bra stund innan hon cyklade hem i den ljusa sommarnatten!

Idag är det Hembygdsfest här i trakten och vi ska nog åka dit och kika iallafall. Sen tror
jag middag på restaurang i Örnsköldsvik väntar i kväll. Solen skiner idag så nu ska jag
ta på bikini och gå ut till männen som avverkar gräs här utanför!

Kramar

Kommentarer
Postat av: cecce

Ser helt underbart ut!!!



Stor kram!!

2011-07-17 @ 11:32:53
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Grattis i efterskott vännen, attans att jag glömde gratulera dig i tid!!! Låter som du haft en riktigt mysig dag, kul att bästa vännen Lena fanns på plats också och tog väl hand om dig :-)



Skönt att vara hemma igen förstår jag, hoppas att vi får till en ny dejt snart!



KRAMAR

2011-07-18 @ 22:39:45
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Camme

Hej Ann-Louise!

GRATTIS i efterskott.

Hoppas att du fick en fin födelsedag.

Kram

2011-07-19 @ 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0