Kullerstensgator

Här kommer lite bilder jag tog i tisdags på min promenad genom
Gamla Stans gränder och torg! Ingen sol men bilderna kommer till
sin rätt ändå tycker jag. Den observanta ser att jag även fyndade
blommor till 50%.......jag dras mot rabatter helt enkelt ;-)

















Nu är det dags för sängen några timmar. Måste vara pigg i morgon (läs idag) då jag
ska träffa mina fina bloggvänner. Jessi, Zandra, Anna, Caroline och jag ska ses på
stan och mysa en stund tillsammans och det har jag sett fram emot länge nu!!

Kram Kram så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Mia

Verkligen fina foton!

2011-07-07 @ 10:17:43
Postat av: Bella

Wow, vilka fina foton du tagit på vackra gamla stan. Det är ju så mysigt att strosa runt där och bara vara. Mina föräldrar var ju i huvudstaden förra veckan och visade mig liknande bilder som du gör och nu är jag jättesugen på att åka upp ett par dagar.



Hoppas du har en riktigt trevlig kväll med tjejerna!



Kramar Bella

2011-07-07 @ 22:17:23
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Therese

Duktiga du på att fota, underbara bilder..:) Ha en fantastisk sommar!! Kramar

2011-07-08 @ 10:03:22
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0