Girl's night out!


Så blev det äntligen 7/7 och jag fick träffa dessa härliga tjejer som jag
lärt känna via bloggandet! Zandra var den enda jag inte träffat förr
även om jag visste att hon skulle vara härlig -och det var hon! En tjej
jag känner stor respekt för och hon berör mig mycket!
Anna, Caroline och Jessi är det alltid lika kul att träffa, ni ger mig
massor av positiv energi och känns som riktiga vänner numera!



Café Muggen har blivit Jessi och mitt stamställe när vi ses. Passade bra
även igår och mitt matval blev Angusburgare med fetaost. Och Caroline,
jag fick inte heller några rostade rotfrukter.....;-) ....jag märkte det
inte ens förrän jag läste hos dig ha ha!




              Ljunggrens på Götgatan - Folkligt, Festligt och Fullsatt
Så var vi bara fyra kvar när vi myste vidare uppe bland takåsarna.




Åh vad jag älskar detta foto! Känns så mycket "Sex and the City" över
det även om det fattas en del fina shoppingpåsar, stora hattar och
gula taxibilar i bakgrunden och känner jag hur glad jag är över att få
vara en del av gemenskapen ♥



Så var vi bara tre kvar när vi landade på Medis för lite mer rosé, nötter
(och Polly) och intressanta samtal i den ljumma Stockholmsnatten.



Så var vi bara två kvar när vi åkte upp till Skrapans skybar "Och Himlen
därtill" Anna och jag. Lagom med folk så vi fick t.o.m. en sittplats och
kunde fortsätta prata till de ville stänga stället....så vi fick snällt gå.

Idag sitter jag i skuggan. Varför får ni lista ut själva ;-) Jag hade en så härlig kväll
igår som jag kommer minnas länge. Sommar, Sol, Stockholm, Söder och Supertrevliga
tjejer -alla S jag gillar bäst!

Tack ni fina tjejer för igår! Love you all a lot!!

Kram Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack själva underbara du!

Jag är så glad över att äntligen fått träffa dej och lära känna dej mer. <3



Ha en skön dag i skuggan, fniss

KRAMAR

2011-07-08 @ 13:21:08
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Tack själv fina du, som sagt alltid kul att träffas stort som i smått!



Älskar också "sex and the city" bilden, super cool blev den!



Ha en fin fredag och helg!



KRAAAAAAAAAAAM

2011-07-08 @ 13:36:21
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Ulrika

Åh så kul med bloggträffar! Kanske måste ta tag i och fixa en här uppe bland norrlandsjäntorna :)



P.S. Kul att se Jessi också, hoppas att allt är väl med henne! Saknar hennes blogg.

2011-07-08 @ 13:54:10
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för igår, roligt att äntligen ses igen!

(även om det blev lite kort men bättre det än

inget)



Gillade hjärtlådan, perfekt hemma hos oss!



Vi tänkte hämta barnvagnen v 30, är det någon speciell dag som funkar bra för dig? (ej tisdag för då annat) Vi kanske kunde komma förbi er på hemvägen, kan det vara en idé? Annars tar vi något café.



KRAM!



Jessi

2011-07-08 @ 16:20:47
Postat av: Susanne

Vilken härlig bloggdate ni haft, åhhhh vad jag skulle vilja vara med och så himla kul att se söta Jessi med mage igen :)

Snälla kan hon inte börja blogga så att jag får följa henne igen, hälsa henne och säg det!!!

Pengarna har kommit och roligt att du blev nöjd med tröjan men du hade ju sett den förrut ;)

Nästa gång blir det bloggdate i Skåneland, haha

Här ska njutas av helg och kusinträff, hoppas på fint väder för idag har vi haft regn i massor :(



Kram fina du

2011-07-08 @ 18:19:47
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: anna

var det en lösfläta anna hade i håret?

2011-07-08 @ 20:37:06
Postat av: Ann-Louise

Anna:

Hej!

Nej Anna hade flätat sitt eget hår och fäst upp flätorna med hårnålar! Visst är det fint :-)

2011-07-08 @ 20:51:40
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: vitamagnolia

Kul att ni träffas. Ser ut som ni hade en mysig och trevlig kväll tillsammans. Det glädjer mig oerhört att se Jessi med en stor mage igen. :)



Trevlig sommar, kram

2011-07-11 @ 12:22:44
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0