Sommaren i City 2011


Sommarkväll den första juli 2011 och jag sitter och väntar på Caroline
som strax kommer fram till Stureplan och Svampen där vi möts!
Massor med människor är ute på stan en sån här skön kväll och
varje ställe ser fullproppat ut.



Vi bestämde oss för att prova PrimeWineBar uppe vid Östermalmstorg
och hade turen att få ett bord ute vid gatan. Vi åt en utsökt majs-
kycklingsallad med tryffeldressing och till det ett rosévin som är en
beställningsvara. Restaurangens koncept bygger på att man kan bli
medlem och få prova nya och mer okända viner...lite finare och lite
dyrare OCH gott ;-)




Vi strosade sakta genom staden och området runt Östermalm, Humle-
gården, Stureplan och Norrmalmstorg där vi satte oss på Zanzibar med
en drink och pratade oss genom natten. Tror vi hade kunnat sitta där
än för samtalsämnen finns, men vi ses ju på torsdag igen!!



                       Gissa om jag njuter av sommaren och min ledighet!!


TACK Caroline för en så trevlig kväll!! Synd tiden går så fort bara.

Idag har jag, maken och vännerna varit på auktion ute i skärgården. Härligt men
varmt! Vi stannade till vid Gustavsbergs hamn på hemvägen och åt lunch vid hamnen
hos Systrarna Delselius, handlade lite på Iittala Outlet och tittade på de fina båtarna.

Nu sitter jag och tittar på fina kungligheter och andra celebriteter på tv:n. Furst Albert
av Monaco gifter sig och som den fan av vackra människor och kläder som jag är så njuter
jag av prakten. Ikväll kommer kanske våra grannar över på lite sallad och mys!

Saknar redan Oscar som åkte med kompisarna till Rhodos i morse....

Kram och trevlig lördagskväll på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med en härlig Stockholmskväll med en god vän, det är livskvalite!



Ha det så bra så ses vi snart!



KRAM!



jessi

2011-07-03 @ 09:45:10
Postat av: Felicia

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-13 @ 01:10:37
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Ann-Louise

Felicia:

Vad kul att du hittade hit och att det märks att jag gillar att skriva. Går nog hand i hand med att jag älskar att läsa och tycker det är ett privilegium att någon ens läser det jag skriver!!

Tack!



Kram från Ann-Louise

2011-07-13 @ 01:14:57
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0