Tillsammans är roligare


Vi fick en härlig kväll i sommarvärmen hemma hos vännerna! Paj
och sallad, rosé och god efterrätt samt en massa skratt som vanligt
blev det! Vi satt ute länge tills myggorna började bli lite väl närgångna.






Våra fina killar som åker till Rhodos i morgon bitti för en veckas sol
& bad & lite till.....tur du kan Rhodos som din egen ficka Oscar. Tror
han hunnit varit där 5 gånger redan, men tror denna resa blir liiite
annorlunda då inte vi är med;-)


God morgon!
Härlig kväll igår men gud så varmt det varit i natt! Har sovit lite dåligt och tycker nog
(fast jag säger det inte högt)att dagens regn känns lite befriande. Ska strax ta bilen
och åka till Nacka Forum för att växla pengar till sonens resa och lite butiksspan.

Ikväll väntar nästa rolighet på mig! Då träffar jag Caroline på stan för middag
och mys. Sånt gillas!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Hallå vännen, hög tid att börja smida planer inför kvällen :-) Skall vi ses vid svampen, vore skoj med lite Stureplansvindar tycker jag ;-) Men om du vill ses någon annanstans är jag all yours! Klockan sju?



KRAMAR

2011-07-01 @ 15:03:28
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anna S

Vad härligt med middag med vänner i sommarkvällen.

Ser fram mot rapporteringb kring Carolines o din citydate :).

Ha en bra dag!



Kramar

2011-07-02 @ 10:41:00
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Bella

Trevliga middagar kan man aldrig gå på för många :)



Ser ut som ni hade en toppenkväll och det hoppas jag att du och Caroline hade igår kväll också!!



Kramar Bella

2011-07-02 @ 17:00:09
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Vilken mysig kväll :)



Behöver lite tips. Åker med syrran + barn (4 åring och 6 åring) till sthlm några dagar nästa vecka. Vi ska besöka Gröna lund, har du mer tips? Inte Junibacken eller Skansen. Vi har pratat om att ta en skärgårdsfärja om det är fint väder, vart åker man då?



KRAM

2011-07-04 @ 20:57:45
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0