In my dreams...



.....går jag omkring i mitt lilla hus i Normandie (eller Toscana), klädd
i den super duper underbara klänningen från turQuoise och bakar
de godaste bakverken ever i mitt fina pastelliga kök!

När jag gjort det så cyklar jag till loppisen och handlar fina gamla pastelliga
saker till mitt hus. Sen kommer alla vänner och hälsar på och smaskar på
allt det goda. Vi sitter ute i min fina trädgård, solen skiner och alla
är glada!



Och vet ni vad det bästa är? ALLA NI ÄR VÄLKOMNA ATT HÄLSA PÅ!!!!
(Varför frågar ingen om jag vill baka en sommar i Frankrike? Jag är ju ledig hela sommaren.....)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det vore en dröm.. Hus i Toscana, kan det bli ljuvligare... Vi funderar på hyra hus nästa vår i Toscana några veckor, lite familjemys helt enkelt!

Det är härligt att drömma, lär väl göra det ännu mer

när ser Leilas nya program!



GLAD MIDSOMMAR, snart ses vi igen, skoj!



Kram



Jessi

2011-06-23 @ 11:35:43
Postat av: LyckligaPraliner

En mycket bra dröm ! ;)

2011-06-25 @ 20:30:39
URL: http://www.lyckligapraliner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0