Ljuvlig Stockholmskväll


Mycket folk i Kungsträdgården denna lördagskväll då solen strålade
och värmen var skön. Alla möjliga åldrar och typer och jag älskar när
stan lever upp och folk söker sig ut för att umgås!


Jag & Veronica myser i solen, stan, smakerna och stämningen!


Maken & Rickard smaskar på BabyBackribs.
Vi fick bra sittplatser och köpte olika grillmenyerfrån restaurang Bankiren.
Passar min kosthållning perfekt! Fuskade dock med både rosévin och
Brända mandlar i för stor mängd...;-)Powerwalkade dock bort dem under
min entimmespromenad i nationalparken i morse.



Massor av restauranger är på plats och ger en smakupplevelser. Det
finns "testapå" för 25 kronor i alla stånd, men även färdiga menyer.


Bara att konstatera: Vi har bättre tur i kärlek än i spel!



Husbands med Lasse Lindbom och Dan Hylander underhöll i Kungsan.


Mikael Rickfors sjöng "Köpa vingar för pengarna..och vi sjöng med!!



Maken pratade glatt med hockeylegenden Kenta Nilsson.


Obelisken på Sergels torg på väg hem genom Stockholmsnatten.


Hallå hallå!

Snart söndagkväll och man känner sig härligt avslappnad ändå för att man är ledig i morgon med! Skönt! Idag har vi fixat lite inför Oscars student på fredag. Vi har varit iväg och köpt kostym, skjorta och slips till honom och jag har bakat Cake Pops. Känner mig lite för avslappnad tycker jag inför den stundande studentdagen tycker jag och jag undrar hela tiden vad jag glömt....men kommer inte på något.

Det jag däremot inte gjort är att berätta vad som gjorde mig sååå glad förra veckan och som jag lovade att berätta tids nog.....min pappa kommer ner till Oscars student!!! Ni anar inte hur kul och stort det är för oss och känns superbra! Han är inte purung längre och lämnar inte gärna Ångermanland men nu så kommer han! Jippie ♥

I morgon ska jag fortsätta planeringen av studentmottagningen och sen är vi bjudna till vänner och deras sons studentmottagning. En härlig nationaldag med goda vänner vankas alltså! Sen firar jag och maken 24 år tillsammans i morgon...börjar bli många år nu!!!

Ha en fin kväll. Här ska vi kolla på BigBrother-finalen då både Beatrice & Oscar har biljetter dit och ska följa det hela live! Så spana efter mina vackra barn på tv i kväll!!

Puss och Kram alla fina!




Kommentarer
Postat av: Zandra- ☆

Härliga sommar bilder från vår fina huvudstad :-)

Det lyser verkligen upp under sommartiderna!

Å vad roligt att din pappa kommer ner i veckan!

Är säkert på att du har full koll på allt som hör mottagningen till :-)

Ha en fin kväll!

KRAMAR

2011-06-05 @ 18:08:03
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh vad mysigt ni hade igårkväll!!

Det är såna ljumma sommarkvällar man minns länge!



Skojigt också med "pappa"besök!

Åsså får vi hålla ögona öppna ikväll(Ida och jag) och försöka få se en skymt av dina barn.

kram o grattis till 24år!

2011-06-05 @ 19:14:12
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Är ju underbart att du känner dig avslappnad inför kommande student. Då har du planerat väl, I like :-)



Ang ZeeSide här i Sjöstan är det riktigt fräscht, de ska öppna barbeque utanför också, låter superbra. Vi får gå dit någon gång i sommar och dricka vin eller nått ;-)



Ha en fin kväll! Kramar/Anna

2011-06-05 @ 20:06:10
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: ♥ Anna S

GRATTIS till 24 år tillsammans med Maken!!

Vi ligger 13 år efter er, som par :).



Vilket lyckosamt väder för "Restaurangernas dag/Stockholm smakar"! Ser underbart ut!



Ha det så bra idag på Studentmottagningen och VAD KUL att din pappa kommer ner till O's Student!



KRAMAR

2011-06-06 @ 07:01:56
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vilken underbar kväll på stan!

Grattis till alla era år :-)



Många kramar

2011-06-06 @ 20:10:41
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Linda

Vet du... detta är helt galet! På kortet nr 2, bakom er ser du det äldre paret, lite längre bort till höger satt jag och min vän Cissi och drack bubbel! :)

2011-06-14 @ 21:46:29
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0