Midsommar i Dalarna




















Hemma igen efter ett par dagar midsommarfirande i Dalarna! Inte en droppe
regn på hela tiden måste väl anses som bra och stundtals kom solen fram.
Vi har ätit gott, plockat blommor, klätt stången, lekt femkamp, skålat,
sjungit, dansat till små grodorna, ätit lite till, grattat en 15-åring, plockat
vilda smultron och avslutat med dalaloppis, Lager 157 med shopping och
sist MAX hamburgare. Jag är jättenöjd med min midsommar!!

Nu ska jag se slutet på "Sex and the city"-filmen och minnas hur det var för
exakt ett år sedan då jag strosade omkring på Manhattan själv!!
Åh vad jag vill dit snart igen!!

Hoppas ni haft en bra midsommar med!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Susanne

Härliga bilder på ett underbart firande :)



Kramen

2011-06-25 @ 23:12:47
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: cecce

Åh...ser underbart ut!!

Måste vara bästa platsen att fira midsommar på!



Stor kram

2011-06-26 @ 00:32:22
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Det låter o ser ju bara för underbart ut, härligt!! :-)

2011-06-26 @ 12:48:33
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Anna - Starwoman

Vilka underbara bilder, ser och förstår att ni hade en riktigt härlig midsommar :-)



Blåklinten plockades här utanför. Slänten mot Värmdöleden är full med ogräs, tistlar och så en massa blåklint (ingen plantering eller så utan de växer där vilt med vallmo och prästkragar) :-)



Kraaaam

2011-06-26 @ 22:01:35
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Anonym

Härliga midsmommar foton! Roligt med loppis, hör till sommaren.



svar- vi firat med hemma och med familj/släkt, mysigt. Ang dina funderingar- allt är bara tragiskt och absolut inte det bästa för någon. Vi finns där för alla men mest barnen. Mer än så orkat jag inte gå inpå detta. Nu försöker D & jag ha fokus på det spännande som väntar oss om 2 månader!



Kram o skoj att ses nästa vecka!!!



2011-06-28 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0