Sjätte juni med studentfirande!


                                     GRATTIS NICLAS till STUDENTEN 6/6 2011


                                              Oscar med sina härliga vänner!


Oscars allra bästa vänner som han växt upp med 24/7 och spelar
hockey med. Fina grabbar som jag gillar skarpt!


                       Oscars flickvän Gabriella och min vän Veronica.


                                        Studenten Niclas och ett gäng "pappor"



Oj vilken härlig helg vi haft! I stort sett strålande sol hela långhelgen och en massa skoj! Idag har jag solat halva dagen och druckit vin halva dagen....nej nu ljög jag lite. Vi har iallafall varit hos grannarna och vännerna för att fira deras Niclas som tog studenten idag på självaste nationaldagen.

Min Oscar har varit igång hela dagen och åkt runt för att fira sina kompisar idag och nu är de på väg in till city för att fortsätta. Maken och jag blev nyss hämtade av Bea efter en mysig eftermiddag och kväll i strålande sol och god mat och härligt umgänge. Nästan så jag tyckte det blev för varmt i solen en stund och då är det varmt ska ni veta men perfekt för värdparet då det blir mycket lättare att ha bjudning när vädret är med en. På fredag är det Oscars och vår tur...

Nu ska jag sova och ladda för tre dagars jobb innan jag är ledig fyra dagar igen!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mysigt med studentfirande.

Ja då det går bra med kosten och man får äta mycket gott, tyvärr syndar jag på lite godis ibland, varför ska det vara så svårt att låta bli ;)

Jobba nu inte ihjäl dig inför sonens student....



Kramen

2011-06-08 @ 18:27:39
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0