Sköna dagar på vår framsida




Idag har jag piffat till vår terrass med lite nya växter. Hade en tanke
att jag ville ha något gräsliknande högt i min zinkkruka och hittade
Tuvtåtel och Blekklöver som jag tycker blev supersnyggt!



Beatrice var ledig idag och vi har tillbringat en del av vår dag i solen
och under parasollet på vår framsida. Dagens lunch bestod av en
skål svenska jordgubbar med grädde och mjölk! Mums vad gott!


Sitter på framsidan nu också under vårt stora blå parasoll och bloggar.
Om en stund ska vi gå upp till våra vänner som bor några minuter bort
och fortsätta mysa denna härliga dag. Vi ska planera vår gemensamma
resa som vi ska göra i början av augusti. Vi fyra vuxna åker då till den
grekiska ön Zakyntos och det ska bli så skönt att avsluta sommarlovet
med en resa till det land jag älskar, med ett folk jag gillar, mat jag
dödar för och ett språk jag beundrar och behärskar liiite!

KRAM & Var rädda om er.

Kommentarer
Postat av: Bella

Så fint det blev på din altan med de nya växterna!!



Vilka härliga dagar du har på ditt sommarlov, sol och jordgubbar, me like :) trevligt med sällskap av Bea och förhoppningsvis så har du en toppenkväll hos dina vänner i skrivande stund!



Kramar Bella

2011-06-30 @ 21:35:45
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anna S

Svårt att inte njuta nu!

Härliga soliga dagar :).

Kram

2011-06-30 @ 23:14:52
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0