Sommar & Sol & Surr




                                     Söta Små Sommarvarelser eller.......


Sommar
Sol
Surr
Sniglar
Svalor
Smultron
Saft
Strand
Spindlar
Sveda
Serveringar

Ja listan över Sommarord på S kan göras lång och jag är
inte riktigt säker på om jag gillar alla men idag har jag gillat
solen, min solsäng och svalkan inomhus nån stund ibland!

Min  första lediga vecka har sakta men säkert fyllts på med
en massa roligheter och träffar med vänner. Inte mig emot alls
då jag gärna fikar och hänger på serveringar på stan om somrarna!


Ha det bra!
Kram från Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Bella

Härligt det låter med sol och tid i solsängen, det tillsammans med fikastunder med goda vänner låter som den perfekta starten på en lång sommarledighet! Här på västkusten har det varit mulet hela dagen, men nu börjar det spricka upp och förhoppningsvis så kommer nu den väntade högsommarvärmen även hit :)



Ha en mysig kväll och njut av din lediga tid!



Kramar Bella



Tycker du gör helt rätt i att boka upp fika stunder med dina vänner,

2011-06-27 @ 18:12:43
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Josefine, Blåeld

Skönt med oplanerad ledighet i lagom dos!

Kram!

2011-06-27 @ 18:13:31
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Susanne

Låter underbart....njut i massor :)



Kramen

2011-06-27 @ 18:39:30
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0