A DAY to die for



Mina nya kuddar från DAY Home passar bra med den tidigare LOVE-kudden!


HALLOJ!
Hoppas allt är bra med er överallt i vårt avlånga land! Här lever livet idag när snön försvinner i en rasande fart och termometern visar 12 plusgrader i skuggan! Jippie -vilka vårkänslor man får! Synd bara att man måste vara inomhus såna här dagar men man får öppna fönstren och dra nosa lite. Vårdagjämning igår så nu, NU är det på gång!

Tänker annars på Beatrice som är i fjällen med sin GIH-klass. Hon ska ju bli Idrottslärare och ska lära sig och sen examineras i skidåkningens konst både på längden och tvären under veckan. Hon skrev igår att det är det mest psykiskt påfrestande hon varit med om i sin idrottskarriär att lära sig åka längdskidor!! Tänk så har jag aldrig tänkt. Har i och för sig ingen idrottskarriär heller men åka skidor kan man ju bara eller.....taskig mamma som aldrig låtit henne prova ;-)
Ja, ja innan veckan är slut så kan hon det också och kanske kommer längta tillbaka till fjällen?!

Min kväll blir annars lugn. Ska strax slänga in en maskin tvätt och sen laga till en köttfärssås till kvällens spaghetti, men det är nog det enda som jag lägger ner kraft på mer idag!

Må gott mina vänner!!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Bella

Fin fina kuddar som fått flytta hem till dig :) Visst är det underbart med vårsol och värme, det känns verkligen som vår nu, me like! Lite trist att behöva sitta inne på dagarna, men det går ju som du skriver att öppna fönster och bara att kika ut genom fönterrutan och se att solen skiner och att det är ljust ute hela dagen ger energi!



Hi hi, stackar Bea :) Hon kommer säkert klara sig galant i fjällen!



Hoppas du får en lugn och skön tisdagkväll och att köttfärssåsen smakade gott!



Kramar Bella

2011-03-22 @ 20:10:34
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: ♥ Anna S

Ja tänk vilken hemsk mamma du är ;). Bea lär sig nog snabbt!



Vad snyggt det blev med kuddarna. Very matchy :).

Kraaam

2011-03-22 @ 22:12:17
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Godkväll vännen! Östgötakällaren är bokad och klar, fyra personer klockan 19.00 på fredag :-) Vad kul det skall bli!!!



Vad skoj för Beatrice med fjällresan, tänk att de där pluggåren är ju så himla roliga och flyger dessutom förbi... Fast det gör väl i och för sig alla år numera ;-)



Ha en skön kväll, sov sött och jättefina kuddar!!!



KRAMAR

2011-03-22 @ 22:47:37
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Susanne

Låter som ett mysigt ställe :)

Ja det känns jätteskönt att jag mår bättre nu, vill ju inte vara sjuk när man ska till stora staden och träffa er.

Snygga kuddar du köpt.



Kramen

2011-03-23 @ 06:25:58
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj, vad snyggt med kuddarna! Man vill bara gosa upp sig i soffan!

Hoppas dottern lär sig snabbt så mamman slipper känna sig hemsk ;oP

Ha en bra dag Ann Louise!

Kram

2011-03-23 @ 08:17:54
URL: http://emmi82.blogg.see
Postat av: Anonym

Hi hii... tänk så har jag aldrig heller tänkt, är uppvuxen med längskidåkning men det kanske är lite som att cykla, något man tar självklart men skulle man nu börja lära sig cykla i vuxen ålder skulle det vara jobbigt... Men Beatrice är ju atletiskt så det kommer ju gå galant!



Såå snygga kuddar, ni har verkligen fått ny stil hemma, ser framemot se det live!



KRAM

2011-03-23 @ 09:37:33
Postat av: Anonym

det var jag!



jessi

2011-03-23 @ 09:37:44
Postat av: Zandra

Jättefina kuddar, kan tänka mej att dem passar in fint fint i ditt hem.

Det kommer säkert gå galant för din dotter i både spåren och i backen, men det är nog mycket psykiskt när man åker på längden, vilket man faktiskt inte tänkt på...



Det känns bra att jobba. Skönt att vara ett par timmar och visst har jag tunga dagar även där men jag har sådana bra kollegor att jag kan gråta och prata om jag så vill.. De känns bra och jag är glad att jag började jobba igen men mentalt behövde jag nog dagarna hemma i min ensamhet också.

Och de kommer dagar då jag inte riktigt är med på allt som hänt, för de är ju precis som vanligt fram tills att jag kommer hem och ser fotona av den finaste... Men jag lär mej och det är ok att känna även så. Men allt är upp och ner och vissa dagar kan jag reagera på allt, vagnar och magar och små barn... Men även de tillhör väl den här j*la processen man tvingas genomgå.. Oj nu vart de långt.... :-)



Hoppas din onsdag varit bra och att resten av veckan blir likadan.

StorKRAM

2011-03-23 @ 19:36:28
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0