gott att få




Konstigt att det är så kul att få presenter även när man blir äldre!
Fick fina virkade dammsugare och chokladboll som Susanne knåpat
ihop och fina servetter, bakformar och chokladbönor i fint paket av
henne och Cecce! Allt i fin cellofanpåse och i mina färger! Tack!


Men var tog solen vägen hörruni? Jag skulle ju sitta vid husväggen och sola idag! Ja ja jag fick ett par timmar i förmiddags så jag får väl känna mig nöjd med det. Kanske var det ett tecken på att jag borde gå in och ta tag i huset, kläder, tvätt och annat plock. (tråkigt)

Har funderat mycket över det här med kläder och jag i helgen. Jag har en ganska stor garderob i en massa olika storlekar då min vikt varierar hej vilt emellanåt. Men när jag ska gå ut så väljer jag alltid FEL kläder. Jag krånglar till det så in i vassen, provar och provar och tar ofta det jag aldrig annars använder....och med resultat att jag otrivs hela kvällen!

Jag måste lära mig att det enkla är det bästa, ta det jag trivs bra i även på vardagarna, för de kläderna skulle passa bra även ute på lokal. Borde ju veta att en del foton tas så resultatet förevigas.

Så Ann-Louise - note to yourself: Don't mess up next time!!! Tänk om -gör rätt!

KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: cecce

Tänker du på bilderna från helgen?

Ha ha...Susanne och jag har suttit och förfasat oss över både klädval och bildutseende...vad gäller oss själva alltså! Det är väl så. Man är aldrig nöjd.

Du har en poäng dock. Ofta tar jag på mig kläder jag inte använder eller är bekväm med när jag ska vara fin. Helt fel egentligen:-)



Jag tycker du är fin som du är. Vacker på insidan och hela vägen ut!



Kan dock inte säga detsamma om SJ. Grrr!!



Stor kram



Stor kram

2011-03-27 @ 15:20:47
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: cecce

Tänker du på bilderna från helgen?

Ha ha...Susanne och jag har suttit och förfasat oss över både klädval och bildutseende...vad gäller oss själva alltså! Det är väl så. Man är aldrig nöjd.

Du har en poäng dock. Ofta tar jag på mig kläder jag inte använder eller är bekväm med när jag ska vara fin. Helt fel egentligen:-)



Jag tycker du är fin som du är. Vacker på insidan och hela vägen ut!



Kan dock inte säga detsamma om SJ. Grrr!!



Stor kram



Stor kram

2011-03-27 @ 15:20:49
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Zandra- ☆

Vilka härliga presenter du fått! :-)



Jepp igår tog jag dem en sväng till affären och idag när vi var iväg på utflykt till den södra sidan :-)

Ganska sköna ändå men jag är nog lite ovan med helplatta sulor, men jag gillar dem hihi.

Hoppas du haft en skön Söndag och att du är redo för en ny vecka.

KRAMAR

2011-03-27 @ 19:09:55
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Titta så fina mina små kakor gjorde sig på bild.

Roligt att du gillade dem, vill du ha flera så virkar jag på ;)

Jag har också tänkt mycket på klädvalet, kanske aldrig skulle varit så ROSA. Lyser som en gris på bilderna ;)

Tack söta för att du visade oss Rosendal, det var verkligen mysigt och jag kommer att leva på det länge :)



Kramen

2011-03-27 @ 20:37:21
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

Du var ju fin, ursnygg, tycker jag. Men kolla in mig, en VIT kråsskjorta som gjorde mig fet på alla bilderna, hur tänkte jag där??Herregud, nästa gång klär jag mig i svart, helt klart, eftersom alla fotar hela tiden;)

2011-03-27 @ 20:56:45
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Jag tycker att du har en jättefin stil som passar ditt utseende och personlighet perfekt, färgstark och cool :-)



Men man är nog gärna (för) hård mot sig själv och hänger upp sig på detaljer som ingen annan ser... Jag önskar ofta att jag lade mer tid på smink och hår, alltid är det de bitarna som får stryka på foten när tiden rusar iväg varje morgon! Tänk att komma till dagis med en snygg frisyr och vara sminkad, det händer typ aldrig mig ;-) Det är klart att jag kan gå upp en halvtimme tidigare och i slutändan är det ju bara en fråga om prioriteringar... Men jag önskar verkligen att jag skall bli lite mer som "Mickan" någon dag :-)



KRAMAR

2011-03-27 @ 23:03:04
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Du har mail :-)

2011-03-27 @ 23:36:02
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul med bloggpresenter!



Jag vet visst är det så ibland att när man ska på fest ska man ha på sig något man inte brukar sen känns det liksom helt fel ibland! Har många minnen med obekväma klänningar som sitter bara snyggt om man står och är still. Ha ha... Sen ser man foton på sig själv efteråt sittandes, dansandes.. och inser not so pretty! Men det får man bjuda på och så länge man lever så lär man!



KRAM



jessi

2011-03-28 @ 16:14:14
Postat av: Anonym

varför klämde jag in ordet ibland 2 gånger i samma mening?! ja ja.. vi bjuder på det med!

2011-03-28 @ 16:15:43
Postat av: Bella

Åååh, vilka fina kakor!! Förstår att du blev glad över den presenten och vilken toppenhelg det ser ut som du haft med trevliga bloggträffar! Kul att få träffa bloggerskorna det känns som att man känner efter att ha läst deras bloggar under en längre tid :)



Hoppas du haft en bra start på veckan!



Kramar Bella

2011-03-28 @ 20:54:16
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Thereses Liv och Vardag

Vilka fina presenter! Jag är väldigt förtjust i virkade bakverk, men tyvärr är jag inte så duktig på att virka själv. Jag har gett svärmor en hint, så kanske hon kommer med något fint bakverk som min Molly kan ha på sitt rum :)

Kram

2011-03-29 @ 20:54:12
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0