Lovely



Hittade en ny affär  i London som blev en favorit!
Cath Kidston kände jag till sen tidigare och gillar det
romantiskt blommiga och pastelliga. Hemma hänger
fina kökshanddukar i rosa och grönt nu!


Nu har jag kväll och sitter och slötittar på "Halv åtta hos mig" alldeles ensam i min soffa. Har just klippt en kompis vårfin och har en maskin tvätt att hänga innan jag slappnar av helt. Bea kämpar på i fjällen och era hejarop har nog nått henne då hon klarat examinationen på längdskidor! Blir nog folk av henne med vad det lider ;-)
Maken och sonen med flickvän är och tittar på hockey så jag får mysa själv en stund, gör inget alls, tycker det är ganska skönt att "slippa prata och lyssna" ibland. Är nog kopplat till mitt jobb där jag pratar hela tiden och det låter runt om mig om dagarna.

Nu ska jag titta på Mästerkock Sverige. Har missat det två veckor i rad så det blir spännande att se vilka som är kvar idag.

Kram Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Bella

Sitter också och tittar på Mästekockarna just nu och väntar på att maskinen med tvätt ska bli klar. Ibland är det verkligen skönt att bara vara själv och få njuta av tystnaden och lugnet, och det är gott att slippa prata och vara social ibland när man valt det själv, påtvingad ensamhet är ju något helt annat...



Trevlig med bloggträff i helgen :) Läste hos Susanne och Cecce att de skulle till huvudstaden i helgen!



Ha en skön kväll nu vännen!



Kramar Bella

2011-03-23 @ 20:29:58
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: cecce

Låter avkopplande och skönt!

Vilka fina handdukar också. Gillas!



Härligt att höra att ni har vår även i Stockholm:-) Tar nog dunjackan i alla fall...för säkerhets skull. Vårvindarna kan vara ganska kyliga.



Lyckades tappa bort min mobil, på jobbet häromdagen klantigt nog. Fick spärra den. Som tur är hittades mobilen dagen efter, men är fortfarande spärrad. Har fixat ett annat abonnemang som jag använder mig av i helgen. Precis som du skrev jag det i e-postadressen.



Just det...vi ska bo i min moster och morbrors övernattningslägenhet som vi får låna. Praktiskt! Den ligger vid Karlaplan ungefär.



Ska bli supermysigt att träffa dig!



Kram

2011-03-23 @ 22:51:38
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Vilken rolig kommentar från din Bea om längskidåkningen! =) Tycker nog att slalom eller snowboard borde vara snäppet klurigare om man är nybörjare men det kanske är en klurig teknik helt enkelt!



Härliga kökshanddukar som flyttat in hemma hos dig!



Kraam Katta

2011-03-24 @ 21:40:52
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Lägligt nog har min mobil slutat fungera, är alltså utan mobil tills vidare... Suck och pust ;-) Om du ser det här så kan vi väl bestämma när, var, hur här på bloggen eller på FB under dagen?



KRAM

2011-03-25 @ 11:17:22
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

FYI

Skrev så här precis till Anna:



Hej igen, jag åker gärna med! Bordet är bokat till klockan sju, om vi skall träffa Ann-Louise en sväng först så borde vi nog åka vid halvsex. Frågan är vart vi skall ses, nära Östgötakällaren är ju trevligt så vi slipper förstöra frisyrerna i blåsten :-) Vi skulle ju kunna ta Bara Bar som ligger precis bredvid, det är rätt mysigt! Ska se om jag får tag på A-L, hörs snart igen!



KRAM

2011-03-25 @ 12:24:45
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh, så härliga och inspirerande mönster! Färger man blir glad av såhär på vårkanten :)

2011-03-25 @ 22:17:41
URL: http://Trasslet.se
Postat av: Mia systeryster

Tack för en supertrevlig kväll.

Kul att lära känna nya bloggare!Höll ni på länge efter det at jag så hastigt lämnade er?Jag hann knappt säga hej då;)

Kram

2011-03-26 @ 11:05:20
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0