Snart april!


                                     SAMOS 2010


Snart april och sommarmånaderna med semestern närmar sig med stormsteg! Till skillnad från i fjol har jag ingen aning om vad sommaren kommer att innehålla. En tur upp till pappa är väl given men inget annat. Kan inte bestämma om det är skönt eller trist?

Fjolåret var som en trist tillställning jag var tvungen att bese och jag försökte fylla ut tomrummet med resor kors och tvärs över världen och ofta. Det var bra för mig och vilka resor jag fick uppleva! I år kanske jag måste ta tag i tomrummet och sakta fylla det istället för att fly? En sak är säker -mamma kommer inte tillbaka. Men jag saknar henne lik förbannat precis som det stor på Miljonlotteriets brev till henne som jag fick eftersänt i dag. "Vi saknar dig".

Ha en fin torsdag mina vänner. Snart fredag och 1 april = låt dig inte luras, men lura många själv ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja allt har sin tid, ibland behöver man komma bort mycket och andra gånger bara vara och landa.

Du kan alltid boka in något mysigt med mig i sommar, en rolig utflykt kanske!



När man älskat så saknar man, det visar att det man hade var något fint, vackert. jag kan bara ana hur det känns att sakna sin mamma, det är ju en livslång relation man haft sen dagen man föddes.

Jag önskar jag hade fått träffa din mamma, hon ser så varm ut på alla foton.



Jag ska försöka låta bli att bli lurad men är ganska lättlurad så brukar gå på det mesta! hihii..



KRAM



Jessi

2011-03-31 @ 12:23:10
Postat av: Emma

Vännen där sänder dig en STOR KRAM här över internet!

Förstår dig till tusen att du saknar mammsen din! : - (



Jättefin bild på dig! Så brun & fin så : - )



Vi får hoppas sommaren visar sig från sin allra bästa sida igen då är de ju intehelt fel att semestra här hemma i Sverige!



Tusen tack för alla dina omtänksamma & fina kommentarer inne hos mig!! Dina kommentarer värmer alltid så gott i hjärtat mitt!



Ta hand om dig & Stor KRAM



2011-03-31 @ 12:28:15
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Jaaaaa du får gärna hänga med en annan torsdag och fika och klart man kan göra det etfer 14 :-)



Åh nu fick jag ångest angående de små solglasögonen. Står att de är 100 % UV skydd och att de skyddar i kategori 3 (Sol, vatten och snö) men sedan ser jag när jag läser att det står "får ej användas vid direkt observation av solen" Va f*n hur ska man säga det till en liten kille på 4½ månad? Han får ha dem när det är mulet bara för att vara cool ;-)



KRAMIS

2011-03-31 @ 18:23:02
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Anna - Starwoman

Fin bild på dig förresten snygg klänning och snygg brunbränd brud ;-)

2011-03-31 @ 18:23:41
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Bella

Vilken fin bild på dig :)



Sänder en styrkekram till dig vännen, det är väl så att tiden kommer väl tids nog då man måste försöka fylla tomrummet och inte längre fly, men att fly till en början behöver ju inte vara något negativt utan ett bra sätt att hantera saknaden och sorgen tills man orkar ta itu med den på ett annat sätt... Var sak har sin tid och jag kan bara föreställa mig vilken saknad jag kommer känna den dag mina föräldrar inte längre finns i livet...



Hoppas du får en fin fredag och inte låter dig luras :)



MÅngar kramar Bella

2011-03-31 @ 19:40:15
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: ♥ Anna S

Vilken härlig sommarbild! Den får mig att längta bort till sol och värme!!



Saknaden efter sin mamma måste vara enorm. Usch jag bävar för den dagen min älskade lilla mamma (eller pappa) lämnar jordelivet! Hemska tanke!



Kram på dig

2011-03-31 @ 20:25:05
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Zandra ☆

Sommaren ja... Jag kan heller inte bestämma mej för om jag gillar att vi inte planerat nåt än eller om jag mest känner panik. Kommer ju inte från att sommaren i år inte skulle vara som de andra.. vi skulle ju vara tre....

Jag känner att jag mest bara vill fly och göra saker mest hela tiden, och det är nog kanske så att det är ett tomrum man vill försöka fylla men som vi inte kan fylla igen.



En extra varm KRAM till dej idag och hoppas du får en fin fredag och en bra helg.

Stor KRAN

2011-03-31 @ 20:32:09
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jättefin bild på dig, solbränd och fin.

Härligt att sommaren närmar sig men idag har vi regn regn regn :(

Planerna för oss går mot en resa till Kreta i sommar, fick mersmak av förra årets resa till Rhodos.

Förstår din saknad av din mamma, måste vara fruktansvärt att mista sina nära.

Jag fick också besked ikväll att min lilla mormor inte har långt kvar, känns inget vidare att bo så långt borta. Ändå känns det skönt om hon slipper ligga i det skick hon är nu men fy vad jag känner mig ledsen. Kan inte riktigt acceptera att man ska dö någon gång i livet.

Hoppas du har en skön kväll



kramen

2011-03-31 @ 20:42:41
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar- men 20-år sedan tjänade man ju mindre! hihii... undrar vad lönen då var för en lärare då.. nyfiken, får ta reda på det! (på tal om lön fick veta nya lönen idag...)



Såklart vi ska hitta på något, får planera över fika när hälsar på storstaden! (återkommer om det via mail!)



KRAM

2011-03-31 @ 21:00:34
Postat av: Anonym

jag är ingen bra detektiv... men om förstod (du vet jag och siffror...)lärarförbundets statistik rätt så var medellönen ca 16000 år 1999... (fanns inte statistik längre bakåt) Spelar ingen roll egentligen men hade varit kul att veta!



Vilket skoj jobb att få dricks, är det Stockholmsgrej att göra det eller? Ingen jag känner ger frissan dricks här i stan, jag brukar köpa ibland blommor eller någon present för hon är så duktig!



KRAM igen!

2011-03-31 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0