Tjejerna & jag!


LÖRDAG

Åhhh vad jag älskar denna bild! Den får symbolisera min helg - En riktigt feelgoodhelg!


Mötte upp bloggvännerna Susanne och Cecce på stan och sen guidade jag dem till
Rosendals Trädgård där vi fikade gott ute i solen, även om det var lite kyligt. Tack
snälla ni för presenterna och Susanne för de hemmagjorda virkade kakorna, så söta!

                        


FREDAG

I går kväll mötte jag upp Anna och Caroline på Underbara Bar för
en drink och lite tjejsnack. Jag presenterade dem för drinken Appletini
på egen risk, för den ger mersmak ;-) Alltid lika gott att träffa dem!



Sen gick vi till Östgötakällaren där vi mötte upp Mia, en ny trevlig
bekantskap och Susanne och Cecce för att äta och umgås. Trångt,
folkligt, gott, mysigt hade vi några timmar på Söder!
Lånade denna bild av Mia som därför inte syns på bilden.



Kvällen avslutades med flera goda Appletinis på Chill vid Götgatan och
vi fick ett bord med utsikt över fredagens stadsvimmel. Innan var vi
upp till baren Himlen därtill som ligger 104 meter upp och bjuder på en
underbar utsikt över Stockholm. Tyvärr var där för mycket folk för att
stanna så vi gick snabbt vidare.

NU sitter jag i soffan för första gången denna helg och det är också skönt! Har som ni ser haft en kul helg hittills med utekväll på Söder och lördagsdejt på stan! I morgon blir det en skön hemmadag i myskläder!

TACK alla trevliga tjejer för att jag fått lära känna er och för att ni gjort min helg! Kram!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken rolig helg ni verkar ha haft!!

Jag önskar jag hade vart med... :)



Bilden längst upp är verkligen ljuvlig, så frisk och färgglad.

kramar!

2011-03-26 @ 20:55:38
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad härliga foton och vilken mysig helg!



Jag måste säga att din blogg är så otroligt fin, tycker din är helt enkelt bäst! Du har bra foton och variation, alltid skoj att titta in här.



KRAM!



Jessi

2011-03-26 @ 21:07:07
Postat av: Carolines hemligheter

Tack igen för igår, ser ut som er fortsättning på kvällen var både god och trevlig ;-) Och en mysig lördag har ni haft också, kul att träffa gulliga Susanne och Cecce IRL och dessutom en helt ny bloggbekantskap i Mia!



Hoppas att du har en skön kväll, själv sitter jag på ett trevligt hotellrum utanför Nyköping och läser bloggar i sängen :-) Mysigt!!!



KRAMAR

2011-03-26 @ 21:09:26
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

PS. Snacka om att jag är blek, det var sista gången jag hade på mig vitt den här vintern/våren ;-) DS.

2011-03-26 @ 21:11:30
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Marie

Det låter skoj, det ska jag absolut göra!

kramar igen!

2011-03-26 @ 21:23:43
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

Sv:Klart du kan ta bilder!! Det var jätte trevligt o kul att prata med er alla. Konstigt vad alla vi bloggisar är sociala av oss;) Härligt att ni fick en sån mysig dag även idag!

Kram

2011-03-26 @ 21:43:57
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: cecce

Vilken underbar bild den första...De andra också så klart!

Tack för en mysig eftermiddag och för den fina rundvandringen på Rosendal. Det var till och med bättre än jag föreställt mig. Är så glad att jag fick komma dit och för att få träffa dig! Det kändes så bra!



Tyvärr hade de stängt på Pub så vi får ta bakbutiken nästa gång!



Hoppas kunna återkomma med någon bra sommarbostad i skåne till sommaren!



Kramar

2011-03-26 @ 22:04:05
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har mail!



kram

jessi

2011-03-26 @ 22:45:36
Postat av: Anonym

Mail igen! hihii..



ps´: den översta bilden är så otroligt fin, finaste jag sett på länge! nu väldigt sugen på Rosendals!!!



KRAM



jessi

2011-03-27 @ 11:31:49
Postat av: ♥ Anna S

VILKEN kväll ni verkar ha haft. Underbart med gamla och nya bloggkompsiar :).



Kram

2011-03-27 @ 11:32:25
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Vita villan

SV: tack så mycket, vi älskar verkligen våran stora altan och nu har äntligen all snö försvunnit från den oxå!Ja, ska verkligen klicka hem dessa plagg från ellos.



Vilka härliga vår foton, nu längtar man verkligen till värmen och vad trevlig kväll ni verkar ha haft!



2011-03-27 @ 13:09:40
URL: http://mariaochhenrik.blogg.se/
Postat av: Emma

Underbara ni!! Vilken kanonkväll ni verkar ha haft tillsammans : - )

Så KUL att få träffas allesammans!! Avis är jag allt ; - ) Hihi!

2011-03-31 @ 12:25:19
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0