To myself with Love ♥



A piece of Odd Molly "Grandma Coat" to myself to celebrate the spring!

Jag är lycklig och maken tycker den är grisrosa - precis som vi brukar ha det, han förstår sig inte på allt, ha, ha. Funderar lite jag med över färgen som i mina ögon är dimrosa, heter Mid Apricot, men inte ser den aprikos ut? Har matchat den med min övriga garderob som går i rosa och den passar bra. Finns en färg som heter Lite Pink tror jag men den är jag rädd är för "bebisrosa". Kan nån hjälpa mig eller tycka till om denna färg så blir jag glad. Jag tycker hursom om färgen mycket, ja hela koftan!! Helt i min stil i både färg och modell som är lite längre.

Redan onsdag i morgon och då har vi nationella prov i NO så den dagen lär gå fort. Kvällen ägnas åt ytterligare en hockeymatch då jag måste agera chaufför åt sonen....snart 19 år och inget körkort än. Jag som trodde killar ville ha det fort?? Inte min Oscar iallafall  och lite skönt är det ju med, jag slipper oroa mig över att han är ute och kör;-)

Hoppas ni alla har en bra vecka och känner att solens strålar börja värma gott nu!!

Kram från Ann-Louise ♥


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Lyxig & snygg kofta,

det är du värd :-)



Färgen ser superfin ut, dimrosa ser ut att stämma bra...inte aprikos eller grisrosa i allafall hihi

Nä karlar förstår inte allt!



Många kramar

2011-03-15 @ 19:32:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag tycker färgen ser jättefin ut, inte alls grisrosa eller aprikos! Jag gillar också rosa jag tycker din kofta ser ut att vara helt i både din och min stil, så det är klart du ska behålla den :)



Du skriver så fint om din mamma i förra inlägget, tänk att det redan är ett år sedan hon fick lämna jordelivet, tror hon sitter i sin himmel och saknar sin dotter lika mycket som du saknar din kära mor...



Kramar Bella

2011-03-15 @ 20:07:54
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Therese

Jag tycker färgen är jättefin oavsett vad den kallas =) Odd Molly har såå mycket fint!

Det är alltid roligt att shoppa vårkläder i härliga färger!



Hoppas att du har en bra kväll! Kram

2011-03-15 @ 21:10:25
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/
Postat av: Katja

Hej, vad bra att du unnar dig själv små presenter ibland. Det behöver man!! Ha en skön kväll! Kram, Katja

2011-03-15 @ 21:42:07
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag gillar färgen. :-)

2011-03-16 @ 06:02:40
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: cecce

Den koftan är jättefin! Har själv varit sugen att köpa den!

Karlar förstår sig inte alltid på vad som är snyggt:-)

Färgen tycker jag är fin, vare sig grisrosa eller aprikos. Dimrosa låter fint:-)



Hoppas du får en fin dag!



Kramar

2011-03-16 @ 06:35:21
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Marie Mansfield

Jättefin!!!

Kram

2011-03-16 @ 11:10:18
Postat av: Anna - Starwoman

Det var väl en helt underbar rosa ton på den koftan oavsett vad de säger att den heter! Kommer passa ditt mörka vackra "jag" perfekt. Din karl vet inte vad han pratar om, rosa är ju tjejigt ju och han ska väl inte låna den antar jag ;-)



Ha en bra onsdag!



Kram från Maximilian och mig <3

2011-03-16 @ 15:50:03
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Susanne

Superfin kofta från Odd Molly och färgen är jättefin, en stor färg denna vår :)

Jag säger bara karlar!!!

Hoppas nu vi kan träffas nästa vecka, fredag eller lördag, vin eller fika eller kanske båda :)



Kramen

2011-03-16 @ 19:02:43
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Tack för dina fina kommentarer de sista dagarna, den härom dagen läste jag om flera gånger faktiskt :-) Hoppas vi får till en träff snart, känns som att vi pratat om det en stund nu ;-) Jättekul också om vi kan ses tillsammans med Cecce och Susanne i nästa vecka när de kommer till Stockholm, de vill jag gärna träffa!



Nu skall jag förbereda kvällens middag från Linas matkasse, vi skulle ha haft den igår men jag var helt slut efter de senaste dagarnas fix med lägenheten (den kommer ut på Blocket i eftermiddag, du får gärna kika och komma med återkoppling på bilder och text) så det blev middag på Max istället :-) Och vet du, jag hade inte det minsta dåliga samvete för det utan jag tänkte bara att "så fick det bli idag, det viktigaste är att vi äter tillsammans" och det är rätt stort för att vara mig måste jag säga!



KRAMAR

2011-03-17 @ 13:09:10
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0