Ballerina



Svarta och vita små ballerinaskor köptes i London när Beatrice och jag
var där i mars. 5 pund/par kostade de på Primark! Sånt gillas! Galet
billig affär med guldkorn blandat med skräp. Nu är det äntligen dags att
börja använda dem på allvar!


Så blev det då äntligen fredag igen och solen kom tillbaka! Kan man ha det bättre tro? Älskar känslan på fredagar då man helt slappnar av och njuter. Sen måste jag erkänna att jag börjar bli trött på min diet nu efter tre veckor och längtar efter god mat och något alkoholhaltigt i glaset...t.ex. en kall Hooegarden i solen på altanen...varför ska det vara så många kalorier i allt gott?

Helgen är för övrigt ett oskrivet kort. Maken jobbar i morgon så jag får hitta på något på egen hand. Lite solstol lär det bli sen kanske man ska ta sig till stan och Djurgården för en skön promenad? Får se hur det känns imorgon. Har ju Nationalparken utanför dörren men den känns för bekant och trist trots sin prakt!

Nu ska jag plocka lite innan jag blir för trött!

Ha en bra helg alla som läser. Återkommer säkert någon gång under helgen!

KRAM♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jättesöta ballerina.

Duktig du är med din diet, själv sitter jag och tröstäter en massa godis och är på ett jäkla dåligt humör ;)

Hoppas du får en skön helg



Kramen

2011-05-20 @ 21:39:37
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: jessi

Fina ballerinas! Grattis till 3 lyckade veckor, förstår du sugen på allt möjligt mumsigt! Du kanske får hitta på lite fruktdrinkar att njuta av i värmen, nyttigt och gott! (ska själv börja testa lite recept från boken jag fick från Mira)



Ha en mysig helg vännen!



Kram



Jessi

2011-05-21 @ 08:21:55
Postat av: Carolines hemligheter

Går du på diet? Det har jag helt missat att läsa om :-) Vad duktig du är, är det GI du kör på? Jag är så himla imponerad av alla som har disciplinen att göra förändringar i sina liv, du får berätta om dina framgångar när vi ses!



KRAMAR

2011-05-21 @ 22:43:53
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilket fynd du gjort! Jättefina ballerinor som du säkert kommer få stor användning för i sommar!



Vad duktig du är, 3 veckor :) Jag är imponerad över alla som kör sina dieter, jag tror inte riktigt det är min grej, lite för dålig karaktär för det... Vad har du för mål? ett visst antal kilo? eller ändrade kostvanor "forever"?



Hoppas du haft en trevlig helg!



Kramar Bella

2011-05-22 @ 19:47:48
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0