Gud vårstädar i himlen idag


Ingen fara!! Det är bara storstädning i himlen idag och då måste det ramla ner lite "skit" på jorden. Tur att det smälter bort det där vita som kallas snö . Kommer ihåg när min Oscar skulle gå ut själv i snö för första gången. Han tvekade och sa: -"Mamma, mamma vi måste dammsuga ute"!!! Sötnosen!

Annars är det en helt vanlig dag i mitt liv eller en något hungrigare Ann-Louise kanske. Har bestämt mig för att bli av med mina extrakilon och då blir man lite hungrigare......
Har varit på jakt efter några saker till Oscar som fyller 19 år på fredag och gudarna ska veta att det blir svårare och svårare ju äldre de blir, men ett par paket vill jag ge honom och inte bara pengar! Kom just på att jag nog inte får äta tårtan om jag ska hålla mig till planen, bara göra den...hm...;-)


Ha det bra och var rädda om Er ♥

Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Marie

Oj! då säger jag "lycka till"... att baka utan att smaka, det skulle jag aldrig klara av.

Skönt att veta att det bara är storstädning på gång, blev faktiskt lite orolig ett tag.



Visst är det svårt med presenter till killar i den åldern..känns alltid lite lättare att handla till tjejer på nåt vis.

Ha det fint och var rädd om dig själv du med!

2011-05-03 @ 20:26:21
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Susanne

Usch och fy för snö nu, började vänja sig med värmen ju ;)

Ingen snö här men riktigt kyligt :(

Skulle också behöva ta bort mina extakilon men jag har ingen inpiration!!!



Stora kramar fining där

2011-05-03 @ 21:01:36
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Ja vilket väder, känns inte skoj alls.



Svårt att shoppa till en sådan stor kille, men jag tror att du hittar något fint till slut :-)



Kramar & ha en bra dag

2011-05-04 @ 10:00:49
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0