Modern Art från 1968




Äntligen kom den upp på väggen! Min egna Andy Warhol har legat
alltför länge i sin rulle pga att jag köpte för liten ram första gången.
Ni som följer bloggen ser att jag ändrat om lite på min grafiska vägg!


God kväll!
Äntligen kan jag sätta mig ner och skriva ett inlägg. Har precis kramat om min svägerska Lena som kom förbi efter jobbet för att göra slingor och klippa sig. Om jag var blond skulle jag göra massor av tunna blekta slingor denna tid på året. Tycker det blir så fräscht mot den sommarbruna hyn och skiner vackert i solens sken! Har faktiskt provat vara ganska blond men mitt stackars tunna och fina hår tog massor av stryk då. Får nog förbli brunett och mest hålla koll på de små grå numera ;-)

Solen har kommit tillbaka idag efter en tisdag med både regn och hagel. Ser ut att vara en riktigt skön kväll idag men ännu bättre vill vi ha det! Maken står på altanen och vänder köttet på grillen så snart är det dags för middag här i rosa huset.

Önskar alla en fin kväll!

Kram från Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Bella

Ååh, så fint det blev när du gjorde om på din vägg, gillar nya "tavlan" är ju svag för svart och vitt så helt i min stil :)



Har ni sol? Här är det värsta höstrusket, har regnat nästan hela dagen och vi sitter inne och kurar framför brasan, känns inte som vår, men det är varm och skönt i alla fall!



Ha nu en trevlig kväll med maken och så hoppas jag att maten smakade gott!



Kramar Bella

2011-05-18 @ 21:11:39
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: cecce

Vill också ha en man som står och vänder kött vid grillen:-)

Liiite avis är jag allt!!



SV: Kollegan ska opereras inom kort. Först då vet vi väl utgången...kan bara hålla tummarna. Vet inte varför, men det har påverkat mig mer än jag trodde. Kryper liksom så nära...



Som sagt...nedräkningen har börjat. Känner mig tröttare än vanligt, men det har klart sin förklaring. I sommar ska jag vila. Inget annat. Promise:-)



Förresten...gillar din grafiska vägg!!!! Den är helt i min smak!



Å tack för din fina jag-gillar-inte-visa-mig-offentligt-i baddräkt-kommentar:-) Har inget vidare självförtroende i baddräkt....:-)



Kramar!

2011-05-18 @ 23:08:25
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Vad snyggt det blev med planshen!



Har du alla material för att utföra frisörjobb hemma? Lylligt värre isf!

Eftersom även undertecknad drabbats av de grå stråna måste jag också lägga i lite färg eller slingor snart. Jag kommer nog gå åt det ljusare hållet sen, om några år. Svårt att färga mörkt hela tiden när man blir mer och mer grå... Baaaah, grå, buhuuuu :(.



Kram på dig

2011-05-19 @ 11:15:42
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh sååå snyggt..:)

2011-05-19 @ 11:45:35
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Carolines hemligheter

Vad fint det blev, måste få komma hem till ert rosa hus någon dag :-)



Ikväll känner jag mig både sliten och irriterad, är så trött på att ha en treåring här hemma som dikterar allt och som gör mig tokig mellan varven... Jag vet att vi är för mesiga men jag vet ju inte hur man GÖR!!! Har själv vuxit upp med föräldrar som aldrig var hemma och som aldrig utövat någon aktiv uppfostran och jag blir så frustrerad, kan någon berätta för mig hur man uppfostrar barn på rätt sätt???



Usch, ingen bra kväll... Måste ta mig ur denna negativa spiral, andas alldeles för fort och har dessutom åkt på magkatarr. Jag bara undrar; hur fan gör mammorna i familjen annorlunda för jag bränner ut mig själv med två småttingar hemma!



Ursäkta klagomuren ;-) Skönt att skriva av sig dock. KRAM

2011-05-19 @ 20:48:52
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0