Philadelphiabullar och födelsedagsbarn


Deg på jäsning!


Philadelphiafyllning


Utkavlad och fylld. Jäser lite till!


Redo att äta!


Hjälper bloggmamman att hitta bästa ljuset.....och
agerar hållare....och ja, den blev liiite välgräddad
i mitten men ingen fara!
Oscar är klädd i en ny skitsnygg tröja som finns på JC.


Grattis gubben min som fyller år idag! Vi har firat honom med egenlagad thaimat, cupcakes och ett par paket!

Annars har min eftermiddag bestått av bakning. Så mycket som jag bakat på sistone var det länge sen jag gjorde, och dessutom utan att smaka på ett enda bakverk själv! Idag bakade jag långpannebullar á la Cecce men Philadelphiaost som fyllning. Ska bjuda på dessa läckerheter på jobbet i morgon och det ska bli kul att höra vad de tycker om dem. Fick en massa fyllning över?????? (typ frosting) så jag fortsatte och bakade chokladcupcakes istället för en tårta till födelsedagsbarnet och de fick bra beröm!

Idag fick jag en god nyhet bekräftad så just nu sitter jag och ler i soffan! Jag är riktigt riktigt glad! Berättar så snart jag kan!  (Nej, jag är inte gravid - hemska tanke ha, ha, ha)

Kram


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Oj, vad jag blir nyfiken!!! Vad kan det vara tro :-) Du är ju vansinnigt duktig som står emot alla godsaker du bakat idag, ge mig några tips på lördag är du snäll ;-)



Vilken tid skall vi säga, vad tror du om elva? Eller så kan vi säga att du kan komma när du vill, jag och ungarna är ju hemma och väntar :-D



Sov gott, stor kram och hälsa födelsedagsgrabben!

2011-05-25 @ 22:59:40
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Mmm jag är också sugen att baka dessa långpannebullar. Cecce får mig helt baktokig hihi :-)



Grattis fina Oscar! Snygg tröja.



Kramar i massor

2011-05-26 @ 11:07:57
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Marie Mansfield

Gratta Oskar i efterskott från mig!! =)



Ditt bakverk ser riktigt mumsigt ut.. :-P



Kram från mig...



P.s. Vi syns säkert i sommar hos Lena.

2011-05-26 @ 11:42:18
Postat av: K J L

Åh vad gött :D

2011-05-26 @ 11:58:57
URL: http://kjl.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och du får supergärna vara med, det är bara klicka på länke här under och anmäla dig :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-05-26 @ 12:55:29
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anna - Starwoman

Åh nu blev man inte alls nyfiken eller så ;-) Attans att det inte var gravid du var kunde ju Maximilian fått en kompis som det bara skiljde något år emellan - haha! Ser framemot att få veta vad det är som gör dig så glad, nyfiken som jag är!



Ett grattis i efterskott kommer här från oss!



Ha en mysig kväll och MUMS vilka bullar, smidigt i en långpanna!



Kramar



2011-05-26 @ 19:05:33
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0