Stars for me ☆



Mina första Converse köptes idag. Valde ett par ganska neutrala i
färgen grå/lila/rosa som passar bäst till mina kläder!. Färgen syns
inte perfekt på fotona. Fanns på mitt COOP Forum för 399:-!


Idag är jag trött och lite lagom irriterad på något sätt, kanske en följd av gårdagens firande. Nej, jag skulle inte kalla mig bakis alls men en knepig känsla finns i kroppen. Har till och med sovit två timmar mitt på dagen så vi får hoppas att det blir en bättre dag i morgon.

Just nu skiner solen ute och himlen är klarblå men annars har vi haft en kylig 1:a maj och i morse kom lite regn med. Början på veckan ska visst fortsätta så men fram emot nästa helg väntas värmen tillbaka som tur är för då fyller sonen 19 år och kalas ska ordnas!

Nu ska jag plocka fram dagens dessert som är samma som gårdagens dessert ha, ha. Det blev fyra stycken Vitchokladpannacotta över igår då ungdomarna drog vidare efter middagen så de ska vi smaska på nu!

Kram



Kommentarer
Postat av: Susanne

Fin färg och vilket bra pris :)

Ja fy vad kallt vi haft idag och på resan ner till Skåne har det regnat rejält, skulle väl tyvärr bli kallare i veckan :(

Hoppas humöret snart är på topp igen...



Kramen

2011-05-01 @ 19:49:48
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Thereses Liv och Vardag

Vilka snygga converse och vad billigt det lät med 399kr!

Har också haft en sådan där konstig dag idag, hoppas på en bättre dag imorgon!

Kram

2011-05-01 @ 22:07:08
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va?? DET var billigt!! Har länge tänkt köpa ett par men dragit mig för priset:-)



Tack för omtanken gällande Aspö. Jag har tänkt och vridit på saken och även beräknat på de sakerna du tog upp. Tyvärr är det mycket som talar emot mig. Känner att det kanske inte är rätt forum att skriva om det här dock...( har inte din mail)

Men, men...man vet aldrig vad som händer. Framtiden får utvisa.



Kramar!!

2011-05-02 @ 00:11:06
Postat av: Annas inspiration

Stjärnor till en stjärna :-) Fina, färgen har jag inte sett innan & du, VILKET PRIS!!!



Vad kallt det blivit, men låter bra att värmen är tillbaka till helgen.



Hoppas du mår bättre i dag

MÅNGA KRAMAR

2011-05-02 @ 18:37:20
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: susi

heisan kan du hjelpa meg??

prøver koma inn på jessis blogg men det går ikkje lenger? Følgde bloggen hennas før..men lenge sia no.

kva kan eg gjera??

vil så gjerne følge ho igjen:-)

2011-05-02 @ 19:30:25
Postat av: Far.

Gissa vad det gör här i Ådalen just nu. Jo det SNÖAR

2011-05-02 @ 19:50:03
Postat av: Bella

Wow, vilken fin färg och vilket toppenpris!! Måste ju åka förbi Coop och se om man kan ha sån tur att de finns även här i stan, för färgen skulle passa perfekt till garderob också :)



Hoppas du känner dig bättre till mods idag och har haft en bra start på veckan!



Kramar Bella

2011-05-02 @ 21:53:28
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Ann-Louise

Susi:

Jessi har beslutat att inte blogga offentligt mera för tillfället så jag kan inte hjälpa dig med det tyvärr.

Men jag kan hälsa att hon har det bra och kanske läser detta!



Kram från Ann-Louise

2011-05-05 @ 17:21:25
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0