The Pink Cow (syftar INTE på mig själv ha, ha)



LONDONTIPS!! När du är i London måste du gå in i närmast Boots och
köpa en duschkräm från The Pink Cow! De luktar som godis och precis
som texten på flaskan varnar så funderar man på om man kan äta dem!!
Finns i en massa fler "smaker" som jag ser fram emot att prova också
ex. Lemon Cheesecake, Vanilla Biscuit, Coconut Creme and Mint Candy.
Har man inte möjlighet att åka till London så kolla in
de nyss öppnade
Boots-apoteken
som bl.a. ska finnas på PUB och i Nacka Forum. Kanske
finns de där? Hur kunde jag missa det i söndags när jag var där och strosade???

Nån som varit där och kan berätta hur stort det är? I London kan man finna
flera våningar stora Boots ♥


Trist tisdag som ändå slutar med sol, gräsklippning och blomplantering! Om jag kunde skulle jag berätta för er hur mycket hela jag skriker efter sommarlov just nu, men det kan jag inte så jag låter bli. Låter bara dessa sista dagar passera - KEEP CALM & CARRY ON- ja, ni förstår, och ser fram emot lite extra ledigt nu på slutet då veckorna kantas av extra helgdagar. Roligast just nu är alla fina sommarkläder man glömt bort och som man kan plocka fram nu och simsalabim så har man en ny garderob! Detta gör varje morgon roligare ;-)


OJ- En dagens!!!! Händer inte ofta men man måste ju skoja till det ibland ;-)
Knallig (syns inte riktigt) grön tunika som är en tidig Gina Tricot hit,
vita tights från KappAhl, vit kofta från förra seklet och grönt halsband
från en marknad i Italien. Tänkte på Trinny & Susanna när halsbandet
kom fram och det funkade! Fick massor av beröm???!! Dem har ju rätt i
mycket de säger damerna i det där programmet!


PUSS & KRAM från Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Bella

Flaskorna ser nästan ut som stora godispraliner med dess härliga färg :)



Låter som du har tunga dagar på jobbet för tillfället, hoppas du orkar hålla ut till sommarlovet och att trycket lättar och problem löses inom kort, tror inte vi som inte arbetar inom skolan kan förstå riktigt hur mycket som ligger på era bord... Hoppas på det bästa för dig vännen och skönt i alla fall att du snart kan se ljuset i tunneln!



Kramar Bellla

2011-05-24 @ 20:40:30
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anna - Starwoman

Ett märke som gått mig helt förbi, men visst påminner de väl väldigt mycket om Philosophys duschkrämer. Måste jag kika på nästa ggn jag är i närheten av PUB eller Nacka forum alltid kul med nytt!



Jobbigt med en massa "strul" på jobbet, beundrar er lärare som orkar med dagens ungdom (haha nu låter jag som två hundra år men saken är ju att jag är närmre medelåldern än skolåldern ;-))



Stor styrkekram

/Anna

2011-05-24 @ 20:52:23
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: LyckligaPraliner

Jag ser bara havande ut i alla kläder. Ett hopplöst fall. Gillar verkligen din gröna tunika :) Och Japp, norrländska ;)

2011-05-24 @ 21:44:38
URL: http://www.lyckligapraliner.blogspot.com
Postat av: jessi

Skoj med tips om nya märken, gillade flaskorna!



Ja T o S råd är många gånger riktigt bra, snygg dagens outfit du hade.



svar- jag håller med dig Ann-Louise, vad vore man utan sina nära och kära!



Kram



2011-05-24 @ 22:07:35
Postat av: jessi

Skoj med tips om nya märken, gillade flaskorna!



Ja T o S råd är många gånger riktigt bra, snygg dagens outfit du hade.



svar- jag håller med dig Ann-Louise, vad vore man utan sina nära och kära!



Kram



2011-05-24 @ 22:07:47
Postat av: Zandra

Dofterna låter helt underbart smarriga, kanske blir man mer än naggande god efter en dusch :)

Hela din outfit lyser sommar o sol! Härligt :) Ha en fin onsdag, Kramar

2011-05-25 @ 17:40:11
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Marie Mansfield

Vilken fin tunika...härlig grön färg!!



Kram

2011-05-26 @ 11:43:55
Postat av: Anonym

Man blir verkligen glad av färg, du är jätte fräsch.

2011-05-27 @ 19:28:19
Postat av: Ann-Louise

Anonym:

TACK det var kul att läsa!



Ha en fin helg!

Ann-Louise

2011-05-27 @ 23:35:07
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0