Trevligare så här!


På mammas gamla chiffonjé står en fin blå Campanula i vit spetskruka
från IKEA. Är så glad att jag tog reda på chiffonjén för den andas
historia och är så där charmigt sliten + att den påminner om mamma ♥


Så där ja! Orkar inte se mig själv när jag loggar in på datorn så jag var tvungen att skriva ett nytt inlägg! Tycker denna måndag varit jättelång trots att jag hade både sovmorgon och tidig hemkomst. Har hunnit med både det ena och det andra i hemmet som legat ett tag och sånt känns alltid bra! Finns alltid saker att göra när man har ett hus och familj.

Trevlig kväll! Missa inte sista delen av "En unge i minuten" eller Trinny och Susannah i Sverige! Själv zappar jag mellan!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Senast jag var på IKEA stod jag och höll i såna krukor, men helt plötsligt blev jag dumsnål och la tillbaka dem!!

Tur att Bea bor i Sundsvall nu, så nästa gång vi hälsar på ska jag banne mig ta en sväng in till Birsta!

Kram♥

2011-05-16 @ 23:04:14
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: cecce

Den Ikeakrukan har jag också. Fin!!



Ser att du och jag har samma nattliga vanor vid datorn...i allafall ibland!



Kramar

2011-05-16 @ 23:26:32
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Krukorna är jättefina!



Missade visst båda tvprogrammen i går, tittar knappt på tv längre...



ha en fin dag

Kramkram

2011-05-17 @ 10:47:27
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Vilken vacker sommar blomma :) Ha en skön tisdag.kram

2011-05-17 @ 12:24:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: jessi

Vilken fin kruka, den måste spanas in när vi ska till ikea snart. Mycket nu som ska inhandlas... =)



KRAMISAR!



jessi

2011-05-17 @ 20:52:57
Postat av: jessi

Vilken fin kruka, den måste spanas in när vi ska till ikea snart. Mycket nu som ska inhandlas... =)



KRAMISAR!



jessi

2011-05-17 @ 20:53:03
Postat av: jessi

Vilken fin kruka, den måste spanas in när vi ska till ikea snart. Mycket nu som ska inhandlas... =)



KRAMISAR!



jessi

2011-05-17 @ 20:53:26
Postat av: jessi

Vilken fin kruka, den måste spanas in när vi ska till ikea snart. Mycket nu som ska inhandlas... =)



KRAMISAR!



jessi

2011-05-17 @ 20:53:41
Postat av: jessi

Vilken fin kruka, den måste spanas in när vi ska till ikea snart. Mycket nu som ska inhandlas... =)



KRAMISAR!



jessi



2011-05-17 @ 20:54:06
Postat av: jessi

VAA varför så många kommentarer från mig!! Det stod ju att fel på sessionsdata... ha ha...

2011-05-17 @ 20:54:48
Postat av: jessi

Något blev helt fel! Så många gånger behöver inte det jag har att säga upprepas! =)

2011-05-17 @ 20:56:01
Postat av: Susanne

Snygg brud i lyxförpackning!!

Krukan var superfin och blomman med.



Kramen

2011-05-17 @ 21:25:56
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0