Staying alive



Hela dukningen gick i 70-tals tema vid vårt bord.


40-åringen provar kvällens outfit och ser ganska nöjd ut!



Mina härliga kollegor och moi i min gräsliga frisyr....



80-tals gänget körde jymping med kniiiiip!


Härliga Madde beundrar den Italienska buffématen!



Ja vad säger man -Kläderna gör mannen!!!!
Mathias dansade med moves som hade gjort både
John Travolta och Tony Manero gröna av avund!


                       Tony Manero eller...........



Här kommer lite bilder från fredagens fest! Vi hade superkul åt Mathias och han trivdes som fisken i vattnet i sin nya roll. Han bar dräkten med stolthet och var KUNG på dansgolvet. Tror att man vågar ta ut lite extra när man blir utklädd, som om man spelar en roll och Mathias var med på notorna!

I morgon har vi idrottsdag och de har lovat regn hela dagen...gruvar mig redan för en dag ute. Dags att plocka fram stövlar och regnkläder för vad är det vi säger till eleverna....finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Trist när det varit fint så länge nu att denna dag skulle bli regnig.

Nu har jag inte tid för att kåsera (nja -läs skriva) mera för det är VM-HOCKEYFINAL på tv nu! Heja Sverige!!!!


Hörs sen!! Ann-Louise   

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Härliga bilder, jubilarens outfit var ju klockren!!!



Hoppas att du har en skön kväll, jag gissar på att hela familjen sitter bänkad framför VM-finalen i skrivande stund ;-) Personligen tycker jag att VM i ishockey är rätt så trist eftersom det går varje år, när det gäller fotboll är det ju en helt annan känsla! Då är det folkfest :-) Men ni som är en riktig hockeyfamilj missar nog inte en final med Sverige skulle jag gissa???



KRAMAR

2011-05-15 @ 21:19:24
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: cecce

Ha ha...det ska va vi speciella pedagoger till sånt!



Nu kör vi nästa vecka. Snart i mål!



Kramar

2011-05-16 @ 00:03:18
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!! :) Vilka härliga bilder, blir ju partysugen av att bara kolla på dessa.. haha Hopaps din måndag är bra trots utedag och jag håller tummarna för att ni slapp regent.. Kram

2011-05-16 @ 13:20:17
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0