Tjejmys och röda halsband


Mums för Korv och Pommes tycker Irma. Caroline och jag provade
kyckling i två olika former, Wok och Ceasarsallad. Gott båda två!



Majken är den godaste lilla docka som man kan tänka sig. Sitter så
fint i vagnen och tittar nöjt! Irma fick sin favoritdryck Mangosmoothie
och var också nöjd!



Bebisgos! Gäller att passa på ;-)


Slutar med en bild från härliga butiken Elviras Värld. Här finns allt man
gillar i inredningsväg samt en hel del fina kläder med spets och sånt!



I dag var det en perfekt dag att strosa inomhus med ett gäng trevliga tjejer så det var precis det jag gjorde! Caroline, Irma och Majken väntade på mig i Sickla köpkvarter idag och där lyckades vi tillbringa fyra timmar. Vi åt gott, butiksspanade, provade och köpte diverse pinaler samtidigt som vi pratade om allt mellan himmel och jord. Känns alltid lättsamt med Caroline, inget tvunget alls och blir det tyst så får det bli det. Sånt är skönt tycker jag! Spanade på ett rött (!) halsband inne på NoaNoa som jag inte riktigt kan släppa tankarna på...får se om jag återvänder inom nån dag för att köpa det! Kanske en morsdagspresent till mig själv?

Nu ska jag mysa in mig i mysdressen och raggsockar. Känns lite ruggigt idag tycker jag och efter en stund vid en fotbollsplan fryser jag lite.

Ha en trevlig kväll!
Kramar


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Nämen, tänk att jag missade er.

Vi var också i Sickla idag.



Vad kul att du och Caroline funnit varandra!



Kram

2011-05-28 @ 20:22:14
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilken mysig dag ni haft.

Här blev det också butiksspan idag och som vanligt blev det lite mer än som var tänkt från början ;)

Visst är det ruggit, är sååå trött på detta regn!!



Mys denna lördagskväll

Kramen

2011-05-28 @ 20:59:34
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Emma

Precis den känslan får jag av Caroline & dig, att ni är lättsamma tjejer att umgås med! Önskar jag & Ebbe kunde varit med ; - ) Hihi!



Nu är de fotboll på G här hemma & jag har hamnat här!



Klart att du ska tillbaka till Sickla imorgon & kpa de där halsbandet - de är ju trots allt morsdag! : - ) Grattis förresten!



Många kramisar

2011-05-28 @ 21:05:34
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Jaaaaaaaaaaaa, köp halsbandet!!! Du var skitsnygg i det, färgen var verkligen perfekt på dig :-)



TACK för idag, det var så mysigt & trevligt! Och jag menar allvar med det där att köra bil med dig någon dag, det vill jag jättegärna göra i sommar :-)



Nu skall jag packa det sista och ta en lång dusch, massor med kramar!!!

2011-05-28 @ 21:51:50
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: cecce

Åh...vilken mysdag!!'



Såg att du bakat philadelphiabullarna. Det var gott om frosting...jag håller med...men jag lyckades nog prega ner alltihop. Blev ganska kletigt, men resultatet blev...hm..gott:-)

Förretsten...hur går det med dieten???



Snart lov! Äntligen!! När slutar ni? Våra elever slutar den 10:e. Håller faktiskt på att söka nytt jobb. Omständigheter har lett fram till detta beslut. Men det är fortfarande i lärarbranschen. Vi får se vart det slutar.



Blev nyfiken på vad det är du ska berätta...:-)



Kramar

2011-05-28 @ 22:34:03
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: jessi

Skrev här förut men verkar inte ha fastnat!



Ser ut som ni hade en riktigt mysig dag tillsammans, härligt!



Såklart du ska unna dig fint halsband, det är du värd!



Jag har mailat er nu om olika datum Z oc jag kan ses!



Många kramisar



Jessi

2011-05-29 @ 12:53:09
Postat av: Alexandra

Å vilken Myslördag ni haft!

Å fina bilder på er me =)



Önskar dig en toppen morsdag!



Kramar

2011-05-29 @ 19:32:59
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Bella

Ååh, vilken mysig feel good dag du haft med goa Caroline och hennes söta flickor!!



Hoppas helgen varit bra och att du köpte det fina halsbandet till dig själv :)



Kramar Bella

2011-05-29 @ 20:11:40
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0