Kramkalas!


Idag fick jag besök av denna söta lilla kille och hans mamma Anna!
Snart 1-årige Maximilian är det en ren och skär lycka att ha att göra
med och gladare unge får man leta efter!



Mini har lärt sig kramas och det ville han göra ofta och inte mig emot ;-)
Efter massor av kramar så bytte vi näsor med varandra och jag tror
han tycker om mig med för vad är annars blöta pussar ett tecken på!
 

Anna och jag åt trattkantarellmackor med sallad som vi drack julmust
till och sen fikade vi kladdkaka med lättvispad grädde och latte efter det!


Beatrice kom hem efter Universitetet och gjorde oss sällskap.


Dåligt med leksaker hemma hos oss så vilken tur att man kan roa sig
med en iPhone en stund! Otroligt vad fort de lär sig tekniken!


                                              Liten möter stor!
Hm.....vem är det där tro som är så stor...men han ser snäll ut...tror jag!
Oscar fick mysa en stund med Maximilian med innan han åkte vidare till
jobbet.


Bättre start på mitt höstlov kan jag inte tänka mig! Hade nog bara skrotat omkring
här hemma om jag inte träffat Anna och Maximilian och det känns som slöseri
med tid! Jag var nog lite seg idag efter gårdagens ölrunda men M's energi och
hans kramar och pussar fick igång mig! Tack för besöket och välkomna tillbaka!

Nu ska jag röra i grytorna. Idag serveras pasta med bacon och ostsås här hemma.
Ska passa på att riva ner Zetas 22 månader lagrade Parmigiano Reggiano i
såsen och jag tror det blir supergott!


Önskar alla en trevlig kväll!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Tack rara för idag och vilka fina bilder du tog, jag kanske "lånar/snor" några av dem till min blogg om det är okej vill säga?



Åhh vad mysigt det var att få komma till dig idag och vilken god mat, mackorna var såååååå goda och lika så kladdisen. Vi kommer gärna och hälsa på igen och så får du gärna komma till oss!



Ha en skön kväll och vad kul det var att få träffa dina fina och trevliga barn förresten!



Stor kram

2011-11-02 @ 18:26:55
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: Susanne

Åhhhh har du gosat med denna kille igen!!

Mysigt kan jag tänka mig, han ser ju för go ut :)

Ni ser ut att ha haft en mysig fikastund med mackor och kladdkaka.

Hoppas att du njuter av din ledighet resten av veckan.



Kramen

2011-11-02 @ 19:09:07
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken charmig bild med Maximillian och Oscar!



Ja barn lär sig att i iphonen finns roligheter, min väns ettåring har egna appar i iphonen!



Visst är det härligt att ha mycket mys inplanerat så att man nästan inte har koll, vi har också en vecka fylld med vänner o skoj!



KRAM



jessi

2011-11-02 @ 20:21:47
Postat av: Anna S

Vilken härlig dag ni hade tillsammans!

Mysigt med små blöta pussar :).



Må så gott!

KRAM

2011-11-03 @ 10:05:45
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: att ha det gott

du ser ut att ha haft en toppendag

2011-11-03 @ 10:12:10
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad mysigt! Och vad gott fikat ser ut

2011-11-03 @ 11:17:24
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0