Lyxig egentid



Idag har jag haft egen skönhetstid och fått naglarna gjorda igen. Det
var extra skönt denna gång då två naglar gått av och jag redan avbokat
en tid då jag var sjuk. Gillar att komma till Rosalie och sätta mig ner,
småprata lite och bli ompysslad. Nu är det bara händerna i övrigt som
behöver en rejäl inpackning då de börjar bli väldigt torra av höstkylan!


God kväll!
Tittar in en snabbis innan jag ska byta om till mysdressen och bara vara
en stund i soffan. Dagens middag som var färsk stekt torsk med kokt
potatis är avklarad och jag är såå gott mätt. Vanlig hederlig husmanskost
är bäst många gånger och färsk fisk underbart!

I morgon är det fredag igen och vi har fest på jobbet. Dags att fira terminens
jubilarer och denna gång är temat italienskt, åt maffiahållet, då de tre vi
ska fira är män och en är italienare! Väntar mig supergod italiensk mat
och rolig underhållning innan bandet startar dansen. Så hinner jag inte
titta in i morgon vet ni redan nu vad jag gör ;-)

Kram Kram och ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Skönt att få snygga naglar igen, mina är korta och tråkiga och jag får nog ha långa i mitt nästa liv ;)

Jag har också torr hud nu när det börjar bli kallt. JJag ska nu buzza krämen Repair, hoppas den är lika bra som den lovar ;)

Här blir det också fest i morgon, sitter här och funderar på vad jag ska ta på mig...har jag något..hjälp blev lite orolig nu!!!



Kramen

2011-11-17 @ 19:57:13
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Marie

Härligt att du är på G igen:)

Hoppas du får en härlig och rolig kväll i morgon!

Kram♥

2011-11-17 @ 20:03:36
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Malin

Lyxigt att få fina naglar! När jag jobbade som flygvärdinna gick jag ofta och fixade naglarna och jag tycker att det får en att känna sig så fin... och kvinnlig! :-) Gör det dock aldrig längre. Tänker att jag ska försöka få mina egna naglar långa, men det går liksom aldrig... alltid någon som bryts och då blir det till att klippa ner alla andra åxå.



Kul med fest!! Önskar dig en riktigt rolig kväll!



Kram

/Malin

2011-11-18 @ 10:06:58
URL: http://malinsgottochblandat.blogspot.com/
Postat av: Bella

Skönt med egentid och lyxigt att få naglarna fixade!!



Hoppas du har en toppentrevlig kväll med kollegorna i skrivande stund och att en bra helg väntar dig!



Kramar Bella

2011-11-18 @ 19:53:46
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Marie

Hoppas du har kul ikväll och får äta mycket god mat!!

Kram och trevlig helg!

2011-11-18 @ 22:27:08
URL: http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0