Söndag i Stockholm


                                              Vacker Beatrice i nyklippt lugg.


Sovmorgon idag och nu sitter jag med en latte i soffan och tittar på Pluras kök. Funderar
på att ta en sväng på stan idag för det var länge sedan och jag vill göra något med denna
söndag. Maken fixar med vår nya bil som han köpte i fredags och han är dessuton förkyld
så där, förstår ni, får man inget sällskap. Går faktiskt helst själv inne i city också så det
passar bra!

Önskar alla en skön Söndag!!

Kram till alla!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Fin bild på dottern och visst tycker jag du ska in till city och shoppa lite :)

Jag ska försöka komma igång med lite städning men det är ju inte lika kul ;)



Kramen

2011-11-20 @ 11:30:41
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Bella

Fina Bea!!



Skönt med en söndag utan måste, hoppas du kom iväg in till stan och fick strosa runt några timmar i lugn och ro och kanske fick det följa med någon påse med hem?!



Så snygg du var i fredags på festen :) och kul att den blev så lyckad!



Hoppas du får en skön avslutning på helgen!



Kramar Bella

2011-11-20 @ 19:34:10
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på Beatrice, så vacker hon är!



kram



jessi

2011-11-20 @ 21:26:22
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på Beatrice, så vacker hon är!



kram



jessi

2011-11-20 @ 21:26:22
Postat av: Marie Mansfield

Det är jättesnyggt med lugg på Beatrice! =)

Det passar hon i!! Så snygg så.. ;)



Vi ses väl i jul antar jag?! =)



Kram

2011-11-20 @ 23:59:18
Postat av: Anna - Starwoman

Superfin i lugg är hon!!! Har hon blonderat håret också eller är det bara det svartvita som gör det?



Kramar

2011-11-22 @ 20:23:15
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: S

Sicken vacker dotter!

2011-11-28 @ 23:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0