Höstfärger


Kvällsfotografering i lampskenet av mina nya stövlar. I hallfönstret och på
spegeln bakom skymtar ni en ljusslinga med stjärnor som jag tycker gör
hela rummet mysigt så här på höstkvällarna.


I helgen blev jag så sugen på cognacsfärgade stövlar efter att ha sett ett foto på min vän
Jessi. Hon bar så fin med höstiga färger och halvhöga stövlar. Sagt och gjort, efter besöket
på Rosendal tog vi en sväng i Farsta Centrum och då köpte jag dom här. Högre än vad jag
hade tänkt mig, men fina på och till ett bra pris och då kunde jag inte låta bli! Annars är jag
en svartskinnstövelkvinna så TACK Jessi för inspirationen!!

I morgon har vi studiedag i skolan och det är både skoj och jobbigt. Jobbigt att själv sitta
koncentrerad en hel dag och skoj för att man får ny input och lite variation mot det vanliga.
Trist bara att alla studiedagar går åt till att förkovra sig i nya läroplanen och annat då man
egentligen skulle vilja få lite ny didaktisk och pedagogisk inspiration inom sina undervisningsämnen.

Får inte riktigt min tid att räcka till för kommentarer på vardagarna även om min nya iPhone
underlättar bloggläsandet och korrenspondensen en hel del. Kondstigt vad fort man vänjer sig!!

KRAM och ha en fin onsdag!!

Kommentarer
Postat av: millamagi

Riktigt snygga!! Det är nog nå't i luften, är själv på jakt efter stövlar i annan färg än svart. Som tur är ska jag till Sthlm nästa helg, här på ön är utbudet hiskligt begränsat så här på höst/vinter. Ha de' gott & njuta av dagens inspiration!

2011-10-05 @ 07:02:08
URL: http://millamagi.wordpress.com
Postat av: AnneMarie

Jättesnygga! :-)

Önskar dig en fortsatt härlig Höstvecka!



/AnneMarie

2011-10-05 @ 10:13:48
Postat av: Annas inspiration

Jättesnygga,

de kommer du ha användning av lääänge :)



Jag kör också mest på svart när det gäller skor men faktiskt har jag både pumps och stövlar i cognac samt matchande väskor hihi.



Kramar & hoppas du mår väl

2011-10-05 @ 13:39:46
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varsågod! Jag älskar mina, har dem till allt!



Du har också inspirerar mig, så nu beställer jag en iphone jag med! Har testat makens och är ju smidigt o skoj!



Många kramar



Jessi

2011-10-05 @ 19:05:54
Postat av: cecce

Skitsnygga!

Kan faktiskt vara lite kul att byta ut det svarta ibland. Har köpt ett par stövletter i just den färgen och trivs utmärkt i den.



Hoppas du får en givande studiedag i morgon!

Förstår precis vad du menar...!



Stor kram

2011-10-05 @ 22:25:34
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0