Jag ♥ SvartVitt


   ♥ Dagens fynd är en svartvit 3/4 klänning i klassisk stil och form


Halloj alla fina bloggare!! Hoppas ni haft en finfin helg och känner er redo för en ny vecka!
Själv blir jag aldrig redo om söndagarna men väl på jobbet måndagmorgon så går allt på
räls ändå och snart kommer det en ny helg igen. Man får ju inte glömma bort att dessa
dagar är det som kallas livet....

Vi har haft en riktigt slö helg här hemma. har gjort ett par utflykter men annars slappat
framför tv:n den mesta tiden känns det som. Har nog hunnit se i kapp de program jag
missat i veckan. Längtar också till kvällens Partaj, ett underbart humorprogram tycker jag!

Nu ska jag fixa det sista till middagen. I dag blir det söndagsstek i allafall, med kokt potatis
och en god gräddsås.  Vi är fem till bordet idag då sonens flickvän är här också. Hon kom
förresten iklädd likadan scarf från MQ som jag köpte nyss och det känns skoj att vara trend-
spanare
åt en 18-åring ibland ;-)


Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att känna sig trendig, sonen sa detsamma till mig i onsdags när jag kom hem till honom i svart skinnjacka, boots och en snygg sjal. Tack tack :)

Snygg tröja/klänning, älskar randigt!!



Hoppas du får en bra start på veckan

Kramen

2011-10-09 @ 18:27:22
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har ju alltid så snygga kläder, såklart även

de yngre får inspiration av dig! Svart vitt kan

aldrig bli fel, har jag klädångest så kör jag

alltid med svartvita kläder för då känner man

sig fin o välklädd!



Vi ses snart om 1 vecka! (blir fika bra eller är

ni hungriga, vad tror du?)



Kram



jessi



2011-10-11 @ 10:48:56
Postat av: fia

Riktigt snygga kläder . Kul att va trendspanare , det skulle man va lite oftare .

Hm svart vitt ja det va en bra ide .

kram.

2011-10-11 @ 13:58:26
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0