När Beatrice får välja!



När Beatrice får välja lördagsmiddag väljer hon helst Kycklingpanna med Tagliatelle.
Vi ännu mer vuxna väljer att riva en oanständig mängd parmesanost över också och
idag bjöds det även på vitlöksbröd. Sitter nu med ett glas rött och väntar på att
Robins ska börja, vill inte missa det då Carola medverkar i kvällens program. Vet
inte vad det är med henne men något är det som gör att jag inte vill missa det!

Idag har jag Secondhandshoppat klädrer igen och känner mig nöjd över den ringa
summa jag gjort av med men ändå fått två finfina fynd! En blus och en klänning! Sånt
gör mig lycklig en hel dag! Ni har säkert redan märkt att vi har en lugn helg här hemma
och trivs bra med det. Bea var ute i svängen igår men blir hemma ikväll (tror jag) istället
är Oscar på väg till city och krogen efter att ha pluggat matte hela dan. Stackarn är annars
lite uttråkad efter en lugn träningsfri sjukdomsperiod med hosta och feber som slutade i
lunginflammation. Nu börjar han pigga på sig så tack till  den som uppfann antibiotikan!

Senare efter Robins ska jag titta på filmen "Allt för min syster" och äta godis. En perfekt
lördagskväll med andra ord!


PS. SIGNE: Jag har inte glömt att du ville ha recepten från förra lördagen. De kommer! DS.

Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Mmmm ser gott ut.

Tyvärr tycker jag inte att Carola har något som jag måste se....kan inte se på denna människa...sorry ;)

Film och godis är inte helt fel



Mys på

Kramen

2011-10-22 @ 21:22:49
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Ha ha ha, just därför måste jag bara se det!! Är inget fan av henne heller men måste se "hur" hon är liksom. Sen tycker jag hon sjunger fantastiskt men det är en annan sak!



Kramar

2011-10-22 @ 21:53:36
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Signe

Haha, too late. Har fixat de på annat håll.

2011-10-22 @ 22:11:28
Postat av: Ann-Louise

Signe: Härligt! Gillar handlingskraftiga tjejer.

2011-10-22 @ 22:50:26
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: marita/norrland

Ni verkar ha en skön helg.

Är jag besvärlig om jag ber om receptet på pastarätten(m kyckling o parmesan) ?

Ha en fortsatt skön helg.'

Kram

2011-10-22 @ 23:24:22
Postat av: Linda

Oj va gott det ser ut. Har du lust att skriva ut receptet :)

2011-10-23 @ 10:36:16
Postat av: Karin

Vad gott det ser ut och vilken fin blogg du har!

Tack för din kommentar, jag har en Nikon D90:)

2011-10-24 @ 05:19:02
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: millamagi

Trots morgonens tidiga timme blev jag hungrig igen... hm.. den här kycklingrätten blir nog middag idag. ha de' bäst, kram

2011-10-24 @ 08:41:10
URL: http://millamagi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0