In my HoMe



Lördagsmorgonens sol skiner in på bordet i vardagsrummet. Höstens första
gladiolusar blommar mer och mer för varje dag. Som ni ser i soffan kan
jag inte få nog av kuddar från DAY Home, till familjens stora förtret.
-"Var ska man sitta", undrar dem? ;-)
Skönt att helgen blev fin så man kunde vara ute mycket och njuta!


God kväll & TACK för krya på-hälsningarna. Tror dem hjälper faktiskt för jag mår
bra än så länge och har haft en skön dag men det brukar liksom kännas mer framemot
kvällen. Blir det inte värre än så här så står man ut så hjälp mig hålla tummarna.

Här har röjts i trädgården idag, nya blommor planterats, gamla kastats eller ansats,
lökar satta och äpplen skulle plockats, men det har vi kvar. Sen har vi hejat fram
Beatrices fotbollslag till seger och strax åker vi till en iskall ishall för att heja fram
Oscars hockeylag till seger. Denna tid är kontrasternas tid, varm fotbollsmatch i sol och
kall hockeymatch med täckjackan på :-)

I morgonkväll har vi föräldramöte till sent och på tisdag ska jag på kursstart för en jobbgrej.
Får se om jag hinner med bloggen något annars får ni ha det så bra så hörs vi sen!

Stor kram!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Fint vardagsrum och fina gladioler!!

Vi har också röjt i trädgården i dag då det har varit toppenväder även här.

Hoppas inte förkylningen blir värre nu när du ska sätta dig i en kall ishall.

Kram, kram!

2011-09-04 @ 19:42:53
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Så fint ni har det hemma hos er, super mysigt!



kramar

2011-09-04 @ 23:34:27
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Bella

Så fint du har i ert vardagsrum, jag gillar kuddarna :) Blir så där lite lagom avundsjuk varje gång jag ser foton på alla fina gladioler som visas på bloggarna vid den här tiden på året, är allergisk och kan inte ha dem, tråkigt nog...



Hoppas verkligen att du inte blivit sämre utan kryat på dig och motat förkylningen innan den brutit ut ordentligt!



Kramar Bella

2011-09-05 @ 21:42:07
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0