Söndagspömsig


                                  Lördagens Ann-Louise.
                     Klänning från Vila och strumpbyxor från HM.
                    Halsbandet med pärlor ärvde jag av mamma.



God morgon!
Har precis ätit en god frukost efter att tagit en sovmorgon idag. Skönt!!
Gårdagen hos vännerna var supertrevlig med god mat som Kantarellpaj
till förrätt, potatisgratäng och fläskfilegryta till huvudrätt och den allra
godastechokladkladdkaka till efterrrätt. Den bara måste jag ta recept på
och dela med mig av ;-) Och som jag skrattade sen, härligt med vänner som
får en att må bra!

Nu ska vi storstäda så jag lämnar er här!
Kram och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Katja

Usch, för att storstäda på en söndag.

Söndag = Vilodag



Ha det bäst!! Kram, Katja

2011-09-18 @ 14:11:53
URL: http://www.klorinhaxa.wordpress.com
Postat av: Susanne

Du är jättefin och vilken god mat det bjöds på, hade gärna varit med ;)

Här skulle också städas men det blev inte så mycket med den saken tyvärr :(

Riktig lat söndag med andra ord men det är skönt det med ;)



Kramen

2011-09-18 @ 20:33:40
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Marie Mansfield

Jättefin bild på dig och dina kläder!!

Det är mycket leopard nu i höstmodet! Snyggt!!



Kram

2011-09-18 @ 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0