Vilken tur!


                                                            Polly ROCKS!

Vilken tur att jag inte gillade Dregens Edition av Polly med smak av saltlakrits, citron och
mjölkchoklad. Ja de två sista smakerna gick ju ner men inte på det sätt jag kan äta Polly
så jag kommer inte köpa dem igen. Kanske för att bjuda på då jag gillar färgerna i
skålen annars håller jag mig till den röda eller rosa varianten ;-)

Är det fler än jag som inte tycker att tiden räcker till. Vet inte hur många saker jag planerar
att göra varje dag, mail att svara på, bloggar att kommentera och info att ta del av och helt
plötsligt är klockan midnatt och bara en bråkdel gjort!

Ikväll flyr jag fältet och alla "borden" och förlorar mig i en hockeymatch! Avkoppling
enligt mig! Vad gör ni i kväll??

Ses och hörs!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker att om var supergoda, dessa smaker gifter sig verkligen med varandra. Mums säger jag bara ;)

Släpp alla måsten och gör det du vill ikväll och om det då blir ingenting...låt det vara så :))



Kramen

2011-09-20 @ 18:47:13
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Marie

Har inte provat "Polly ROCKS" ännu och det är nog lika bra att jag låter bli, måste hålla igen på sötsaker...förstår inte att man måste ha sånt sug efter sött??

För mig var hockeyn inte bara avkoppling när sonen spelade utan också en stor portion nervositet!! Alltid superspännande!



kramar

2011-09-20 @ 21:39:52
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Håller helt med, det är verkligen svårt att få tid för alla de saker man vill göra! Svårare nu än tidigare, vet inte vad det beror på??? Bristande motivation kanske...



Tänkte kolla upp flyg ikväll men känner mig inte frisk, går och lägger mig nu och kollar imorgon istället :-)



Åh nej, vad störigt att bloggen inte syns fullt ut! Om du zoomar ut till 120 % eller däromkring blir det säkert mycket bättre, tyvärr kanske du måste göra det varje gång.



Nu sova, kramar!!!

2011-09-20 @ 22:27:15
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Jag har inte provat dessa ännu,

men klart jag ska :)



Kramar

2011-09-21 @ 20:48:41
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Bella

Håller med dig, tiden vill inte räcka till för allt man vill göra. Känns trist och frustrerande emellanåt och jag vet inte om det var någon bra ide att falla för grupptrycket och börja spela Wordfeud... :) Hoppas du får en skön och avkopplande kväll i ishallen!



Den Pollypåsen låter inte som något för mig, håller mig til de klassiska ljusa och mörka!



Kramar Bella

2011-09-21 @ 22:23:42
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0