När man ser fram emot



Just nu har jag massor som jag ser fram emot och det känns superskoj. Känns som
våren bjuder på den ena roligheten efter den andra och jag kan inte få nog.

Först ut i morgon är ett bloggevent hos Efva Attling jag blev bjuden till och jag ska
gå dit med Caroline. Det lovas smyckesvisning, talare och bubbel. En lyxtisdag med
andra ord och vi får väl se om jag kan hålla mig från att handla något. Älskar mitt
halsband som jag fick av maken för flera år sedan, känns som om det passar vid alla
tillfällen och jag bär det ofta! Hoppas Efva också är där, denna vackra kvinna som nyss
fyllt 60 (!) år, det kan man verkligen inte tro! Att hon sen är gift med en av mina favorit
artister försämrar inte det hela. Jag har varit ett Eva Dahlgrenfan väldigt, väldigt länge!





Sen på fredag väntar NEW YORK på mig! Tjejsnack, shopping, NHL-hockey, mys och
storstadspuls blandat med gula taxibilar och sköna människor. Känns som mitt påsklov
blir spännande!

Tre dagar kvar att jobba men det kommer gå som en dans med dessa skojigheter på G.

Hoppas ni alla har det bra och tar hand om er!!

Stor KRAM från Ann-Louise ♥


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag ska till NY för första gången i oktober!! Behöver lite tips :) Vi ska också gå på hockey (om det inte blir strejk, vore väl typiskt)och shoppa.Var köper du hockeybiljetter? Åh, vad sugen jag blir på att åka. Önskar dig en härlig resa!!

2012-04-03 @ 07:24:50
Postat av: Carolines hemligheter

Tack för ikväll vännen, jag hade den väldigt trevligt!!! Hoppas att du kom hem ordentligt, sov sött och stor kram till en vacker kvinna :-)

2012-04-03 @ 23:00:53
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Malenami

Hej blogg-vännen! Det var så otroligt roligt att träffas ikväll!

Åh, om jag bara kunde följa med dig till New York! Är så avundfrisk! Du skall ha det bäst!



Många kramar!

2012-04-03 @ 23:40:51
URL: http://malenami.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0