Så inspirerande!!



Det är inte ofta man möter människor som liksom sveper över en med en
feelgoodkänsla som också stannar kvar när det är över liksom. I kväll var
en sån kväll då jag och Caroline möttes för att gå på en Bloggafton hos
Efva Attling på Biblioteksgatan i Stockholm. Att bara vara med Caroline gör
mig glad och en härligare tisdag kan man inte ha, så i natt sover jag sött!



Att jag dessutom skulle få träffa Malena med bloggen Malenami visste jag ju
innan men att hon skulle beröra mig så med sin personlighet kunde jag inte
ana. Än en gång har jag mött en framgångsrik bloggerska som var "på riktigt"
och inte blivit en produkt för sitt varumärke. Så skoj att träffas och få ta del av
din blogghistoria och bakgrund Malena!

Nu måste jag hoppa i säng då både matteprov och påskpyssel för
eleverna väntar i morgon!
Visar fler bilder från kvällen sen.

Sov gott & Goda drömmar!
Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Mary

Hej fina du! Ja men visst blir det så knasigt på eventen ibland. Så mkt intryck, mänga människor och så vill man (iaf inte jag) vara för påträngande. Jag hoppas verkligen vi ses igen, annars ses vi iaf "över bloggarna".



Hoppas du hade en härlig kväll!

Kramar Mary

2012-04-04 @ 23:59:54
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/
Postat av: Efva Attling Stockholm

Tack för ett fint inlägg och tack för att du kom! Trevligt att träffas. :) /Linda, Efva Attling Stockholm

2012-04-10 @ 09:19:57
URL: http://www.efvaattling.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0